گویا سامانه هدفمندی یارانه‌ها که وظیفه اطلاع رسانی زمان واریز یارانه نقدی را عهده‌دار است، تمایل چندانی برای به‌روز کردن سایت خود ندارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ اخبار مربوط به هدفمندی یارانه ها که یکی از پربازدیدترین اخبار در حیطه اقتصاد است متاسفانه آنطور که باید و شاید در خور توجه متولیان امر نبوده است.

درواقع مسئولان هدفمندی که برای سهولت اطلاع رسانی در خصوص کم و کیف یارانه نقدی و زمان واریز آن، سامانه www.hadafmandi.ir را راه اندازی کرده اند اینطور که به نظر می رسد تمایل چندانی به به روز کردن سایت مذکور ندارند.

چراکه از طرفی ماه گذشته که تاخیر 5 روزه نیز در زمان واریز پیش آمد ابتدا پایگاه اطلاع رسانی دولت زمان واریز یارانه نقدی را اعلام و بعد از آن سامانه هدفمندی به روز شد.

همچنین این ماه نیز، رسانه های خبری از دو روز قبل اقدام به اعلام زمان واریز  یارانه نقدی در 26 مردادماه کردند و تا این ساعت سایت هدفمندی هنوز نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است.

از طرف دیگر متولیان سازمان هدفمندی بجز اوایل سال گذشته که حساسیت ها نسبت به ثبت نام مجدد بالا گرفته بود دیگر چندان همراهی رسانه ها با خود را مطلوب ندانستند به گونه ای که غیر از اعلام زمان واریز آنهم البته با تاخیر، تمایل چندانی به برقراری ارتباط با رسانه ها ندارند.

بر این اساس؛ عدم همراهی سازمان هدفمندی با رسانه ها نه تنها حرفه ای نیست بلکه نشانی از بی تدبیری متویان امر در این خصوص دارد چراکه هم اکنون در زمانی هستیم که یارانه صدرنشین اخبار اقتصادی بوده و مردم پی گیر جدی این اخبار هستند.

از این رو انتظار می رود تجدیدنظری در عملکرد رسانه ای این سازمان جهت بهبود روند اطلاع رسانی و جلوگیری از بروز شایعات صورت پذیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار