معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش گفت: از سال تحصیلی آینده شبکه اجتماعی دانش‌آموزان در کشور با نام شبکه شاد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حمیدرضا کفاش در نشست با دانش‌آموزان قرارگاه‌های دانش‌آموزی سراسر کشور در اردوی آموزشی ـ تشکیلاتی دختران آفتاب در اردبیل اظهار کرد: ما در گام نخست محور آموزش را مورد توجه قرار دادیم تا برای مربیان تربیتی با هدف توانمندسازی آنها و آشنایی بیشتر با فضای مجازی بتوانیم حرکت‌های تاثیرگذاری را به انجام برسانیم.

وی با بیان اینکه محقق شدن این امر در ورود فعال دانش‌آموزان به عرصه‌های فضای مجازی و اینترنتی نیازمند برنامه‌های آموزشی و تقویت فعالیت‌های آگاه‌سازی است، افزود: در این ارتباط اقدام به تاسیس شبکه اجتماعی دانش‌آموزان در کشور کردیم که از مهر ماه این شبکه با عنوان «شبکه شاد» راه‌اندازی شده و زمینه حضور توانمند دانش‌آموزان را در حوزه‌های مجازی فراهم خواهد کرد.

کفاش خطاب به دختران شرکت‌کننده در اردوی آموزشی ـ تشکیلاتی دختران آفتاب گفت: شما دانش‌آموزان منتخب اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان باید حضور فعال و قوی در عرصه مجازی داشته باشید تا این حضور تاثیرگذار به توانمندی دانش‌آموزان متدین با تولید محتوا و تقویت فضای مجازی بیشتر کمک کند.

معاون فرهنگی و پرورشی وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید با مدیریت چنین فضاهای مجازی اجازه ندهیم تا دشمنان ما بتوانند با محتوای غیراخلاقی و نامناسب فضای تربیتی نسل آینده را متشنج کنند در حالی که اعتقاد راسخ داریم که نسل آینده ما باید در فضای مناسب و مطلوب مجازی که پاک و طاهر خواهد بود فعالیت‌های خود را انجام دهند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.