نایب رئیس کنفدراسیون رشته سه‌گانه در غرب آسیا گفت: جزیره کیش به زودی میزبانی رقابت‌های غرب آسیا را به عهده خواهد گرفت.

محمدعلی صبور در گفت‌وگو با خبرنگار سایر حوزه‌های ورزشی   باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: جزیره کیش، بهمن ماه میزبان رقابت‌های غرب آسیا خواهد بود و اولین بار است که بازیکنان رشته ورزش سه‌گانه در کشورمان به مصاف رقیبان خارجی خواهند رفت و تلاش می‌کنیم که این مسابقات به بهترین شکل برگزار شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فعالیت‌های رشته سه‌گانه هم در بعد داخلی و هم بین‌المللی گسترده است، بودجه وزارت ورزش برای رفع مشکلات این رشته کافی نیست بنابراین به کمک‌های غیردولتی نیازمند هستیم، صداوسیما در جذب کمک‌های مردمی می‌تواند به شکل مؤثری ما را یاری کند.

**لیگ سه‌گانه امسال به دلیل باشگاهی بودن در حد بین‌المللی بود

صبور در بخش دیگری اظهار کرد: لیگ امسال به دلیل این که باشگاه‌ها هم حضور داشتند از سطح کیفی بالایی برخوردار بود و در حد رقابت‌های بین‌المللی  برگزار شد و چون بهترین‌های تیم‌ها در این مسابقات حضور داشتند رقابت‌ها بسیار نزدیک و از لحاظ فنی بالا بود.

وی در ادامه تصریح کرد: از طرفی دیگر، میزبانی رقابت‌های سه‌گانه به عهده لشگر 84 خرم‌آباد است و لیگ پرباری بود و در سال‌های گذشته مسابقات با دردسر مشکلات زیادی انجام می‌شد اما امسال مسئولان و نیروی انتظامی لرستان تمام امکانات و وسایل مورد نیاز را برای ما مهیا کردند به همین خاطر با کوچک‌ترین مشکلی مواجه نبودیم.

وی در پایان یادآوری کرد: لیگ امسال چون به صورت باشگاهی برگزار می‌شد، وزارت ورزش در قبال ما وظیفه‌ای نداشت و تمام مسئولیت ما به عهده باشگاه‌ها بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار