رئیس فدراسیون هندبال گفت: تیم‌های خارجی با برنامه‌ریزی برای حضور در تورنمنت جام نهاد ریاست انتخاب شدند.

ابوالحسن مهدوی رئیس فدراسیون هندبال در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور   گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای پیشرفت و ساخت زیربنای هندبال کشور طی کارشناسی‌هایی که انجام شد و در سریع‌ترین راه برای کشف استعدادهای هندبال کشور جشنواره جام نهاد ریاست جمهوری را برگزار کردیم.

وی افزود: تورنمنت بزرگ هندبال در سطح نوجوانان باعث ایجاد انگیزه و آمادگی هرچه بیشتر در این رشته ورزشی است.برای آشنایی با سبک‌های بازی مختلف در زمینه سرعت از کره و ژاپن در زمینه سبک از عراق و کویت و برای دیگر سبک‌ها از اروپای غربی نیز دعوت به عمل آمد تا در این مسابقات شرکت نمایند.

وی ادامه داد:امیدوارم بتوانیم با برگزاری این تورنمنت بزرگ با همکاری هیئت‌های استان و مربیان به زودی به هدف رسیده و در پایان گلچین مناسبی در پرورش استعدادهای هندبال انجام دهیم چرا که دولت نیز حمایت خوبی از این مسابقات کرد.

رئیس فدراسیون در ادامه اظهار داشت: در نخستین دوره مسابقات جام ریاست جمهوری که به میزبانی شهر مشهد برگزار می‌شود از 90 درصد تیم داخلی و 10 تیم خارجی دعوت شد که 84 تیم داخلی و 6 تیم خارجی از قطر، لهستان، کره جنوبی، ازبکستان، عراق، کویت در این دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار