ورزشکاران هیأت جانبازان و معلولین استان کردستان در جشنواره کشوری فرهنگی، ورزشی مهر رضوی 19 مدال رنگارنگ را در رشته های دوومیدانی ، وزنه برداری و بدمینتون بدست آورد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، جشنواره فرهنگی، ورزشی مهر رضوی، اولین گام برای مسابقات پاراآسیایی اندونزی و پارالمپیک 2020 توکیو به میزبانی مشهد مقدس از روز 20 تا 25 مردادماه برگزار شد.

این جشنواره در قالب مسابقات قهرمانی کشور جوانان دارای معلولیت زیر 25 سال و با هدف استعدادیابی و پشتوانه سازی برای تیم های ملی جانبازان و معلولین تدارک دیده شده بود.

این رویداد بزرگ ورزشی با حضور دو هزار نفر شرکت کننده، اعم از ورزشکار، مربی، سرپرست، داور و عوامل اجرایی در رشته های فوتبال هفت نفره، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر، دو و میدانی، تنیس روی میز، شنا، وزنه برداری، بوچیا و بدمینتون برگزار شد که در کلیه رشته های یاد شده، به غیر از وزنه برداری، بانوان جوان ورزشکار نیز حضور داشتند.

در بخش ورزش برای افراد باهوش میانه (ID) نیز رشته دوومیدانی در نظر گرفته شد و رشته های تیر و کمان، باستانی، تنیس با ویلچر، دوچرخه سواری و فوتبال قطع عضو هم به صورت نمایشی و خارج از چارچوب قهرمانی کشور برگزار گردید.

تیم استان کردستان با 22 نفر ورزشکار در رشته های مختلف در دو بخش آقایان و بانوان در این جشنواره شرکت کرد و19 مدال رنگارنگ را در رشته های دوومیدانی ، وزنه برداری و بدمینتون بدست آورد.

موسی محبتی تحت عنوان سرپرست ، زاهد جبرئیلی و شیلان بهرامی در بخش مربی دوومیدانی آقایان و بانوان ، سیروان بهرامی و علی کمری در بخش مربیگری رشته های بدمینتون و وزنه برداری تیم استان کردستان را همراهی می کردند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.