قیمت بسته تلفن همراه در کشور ترکیه تا ٦٦٠‌هزارو ٧٧٢ ریال برای هر بسته بالغ می‌شود که بیش از ١٠برابر قیمت هر بسته تلفن همراه در ایران است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان:  آمارهای منتشر‌شده از سوی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات راه دور، نشان می‌دهد تعرفه مکالمه تلفن همراه در ایران، ارزان‌تر از بسیاری کشورهای جهان است.

طبق آمار اتحادیه بین‌المللی مخابرات، میانگین قیمت بسته تلفن همراه در ایران ۵۵‌هزارو ۵۹۳ ریال اعلام شد. هرچند عدم‌رضایت از قیمت تماس با تلفن همراه در بین کاربران ایرانی همیشه وجود داشته، اما باید گفت هزینه تماس در کشورمان نسبت به کشورهای خاورمیانه و ۱۱۷ کشور دنیا، ارزان‌تر است.

با‌این‌حال طبق آمار ارائه‌شده بسته قیمتی تلفن همراه شامل ٣٠ تماس خروجی در ماه (درون‌شبکه‌ای و برون‌شبکه‌ای به تلفن ثابت در زمان پیک و غیرپیک) به علاوه صد پیام کوتاه برای هر خط تلفن همراه است.

 قیمت بسته تلفن همراه در کشور ما به‌صورت میانگین در اپراتورهای همراه در حدود ٥٥‌هزارو ٥٩٣ ریال اعلام شده که در بین تمام کشورهای منطقه خاورمیانه کمترین مبلغ را شامل می‌شود؛ برای مثال کشور ترکیه بالاترین قیمت را در بسته تلفن همراه به خود اختصاص داده است.

 قیمت بسته تلفن همراه در کشور ترکیه تا ٦٦٠‌هزارو ٧٧٢ ریال برای هر بسته بالغ می‌شود که بیش از ١٠برابر قیمت هر بسته تلفن همراه در ایران است.

منبع:روزنامه شرق
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۴ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
خیلی دلت برای دو اپراتور تلفن همراه سوخته حتما نشستی زار زار برایشان گریه کردی .خودت میگی خاورمیانه و۱۶ کشور از دویست کشور .تازه کشورهای خاورمیانه از نظر سرانه چند برابر وضعشان بهتر ایران است اون بقیه هم جز کشورهای ثروتمند هستند حالا شما هی تو سر خودت بزن
Iran (Islamic Republic of)
هرمان
۱۹:۱۶ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
باید این را در نظر داشت که بسته هایی که در ایران کاربران از آن استفاده می کنند در راه درست و اقتصاد مطرف نمی شود بلکه برای گفتن چرندیات و متأسفانه در راه ناصحیح هدر میرود در اتوبوس پارک حتی داخل خانه همه ی افراد خانه موبایل بدست اما در راه رساندن پیامهایی که نه به درد دنیا و نه سازنده ی راه آخرتمان است فقط وقت و پولمان را هدر میدهیم یا شخصیتی را با پیامهای بی اساس بمب باران می کنیم یا دروغ های تبلیغاتی شبکه های بیگانه را به یکدیگر اشاعه میدهیم وگرنه اگر در راه درست برای هم در شبکه های مجازی ایجاد پیام کنیم بسته ها در راه درست خرج شوند فضای مجازی هم میتواند برای کاربران گلستان باشد