رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک گفت: در صورت اعزام ایروبیک کاران به مسابقات آسیایی قول مدال می‌دهم.

علی نصیری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: از هجدهم تا بیست و سوم مرداد یک کمپ تمرینی برگزار کردیم در این کمپ هجده ایروبیک کار بزرگسال و بیست و پنج ایروبیک کار جوان شرکت داشتند.

وی ادامه داد: تصمیم بر این شد که دو نفر در بخش انفرادی به همراه یک تیم سه نفره و یک تیم پنج نفره در دو رده سنی بزرگسال و جوان را به مسابقات آسیایی ایروبیک ژیمناستیک که در آذر برگزاری شود اعزام کنیم.

 نصیری اظهار کرد: این اعزام به حمایت و همکاری همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ژیمناستیک بستگی دارد هم چنین قول کسب مدال در این رقابت‌ها را می‌دهم.

وی ادامه داد: در شروع هر کمپ تمرینی از ایروبیک کاران تست ورودی گرفته می‌شود این تست بسیار دشوار است و میزان آمادگی ورزشکاران را مشخص می‌کند در اردو نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که از قبل ایجاد می‌شود به ورزشکارانمان به اصطلاح خوراک تمرینی می‌دهیم و ایروبیک کاران هر بار با دست پر اردو را ترک می‌کنند.

نصیری اظهار کرد: در حال برپایی یک هیات علمی برای ایروبیک ژیمناستیک هستم که در آن از مربیان جوان و تحصیل کرده از جمله هادی قاسمی و محمد مهرتاش استفاده می‌کنیم.

رئیس کمیته ایروبیک ژیمناستیک درباره کسب اولین مدال آسیایی ژیمناستیک هنری گفت: قبل از این ایروبیک ژیمناستیک، آکروژیم و ترامپولین موفق به کسب مدال آسیایی شده بودند در تمام دنیا کمیته های جانبی ژیمناستیک از جمله ایروبیک که به ملودی در تیم وابسته است زیبایی‌های ژیمناستیک را شکل می‌دهد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار