همدان؛

ویبره نقد شد!

در یکصد و هشتاد و سومین نشست خانه فیلم کوتاه حوزه هنری همدان؛ "ویبره" نقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ،در یکصد و هشتاد و سومین نشست خانه فیلم کوتاه واحدهنرهای تصویری حوزه هنری همدان، آخرین انیمیشن تولید این حوزه با عنوان «ویبره» با حضور عوامل فیلم، محمود صائمین و علاقه‌مندان نمایش داده و نقد شد. 

در این نشست اکبرتراب پور، کارگردان اثر با ارائۀ توضیحی پیرامون موضوع این انیمیشن که دربارۀ موبایل، محاسن و معایب آن است گفت: با وجود پرهزینه بودن ساخت انیمیشن، استعدادهای بسیاری در استان در این زمینه وجود دارد. 

در ادامه نیز محمود صائمین گفت: این فیلم علاوه بر اشاره به استفاده بی‌رویه و متنوع از تلفن همراه، صنعتگری انسان اولیه را به دستاوردهای علمی و فناوری‌های نوین پیوندداده و می توان گفت نکته قابل توجه در این اثر اشاره به هردو جنبه مثبت و منفی این پدیده است.

وی افزود: پیشینه فعالیت تراب پور در زمینه کاریکاتور در این انیمیشن نمود پیداکرده و به اثر جنبه کمیک و طنز داده است.

وی اظهار امیدواری کرد که این روند برای کشف استعدادهای جوان و فیلمسازان حرفه‌ای عرصۀ فیلم انیمیشن در واحد هنرهای تصویری ادامه یابد.

عوامل انیمیشن شش دقیقه‌ای «ویبره» که به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان همدان و با تکنیک سل انیمیشن به صورت دو بعدی تولید شده‌است؛ مجید قنادی و امین صفری (انیماتور)، امین سیف (جلوه های ویژه)، بهروز شهامت (طراحی صدا و افکت و موسیقی) و اکبر ترابپور (نویسنده و کارگردان) هستند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: همدان ، ویبره ، نقد ، خانه ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.