با توجه به رکود و بیماری اقتصادی در ایران و نظام لیبرال دشمن ، اقتصاد مقاومتی می تواند راهی برای حل مشکلات باشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: با توجه به نظام لیبرال دشمن، اقتصاد مقاومتی یکی از نیازهای کشور به شمار می آید که با اقتدار و تدابیر رهبر فرزانه ی ایران اسلامی از چند سال اخیربا رویکرد اقتصاد مقاومتی و وارد شدن به این عرصه توانسته ایم در شکل گیری نظام نوین جهانی گام برداریم و با مشکلات اقتصادی کشور به نحو خوبی بر خورد نماییم.

مهدی ساعی وحدت، همدلی و علم و فناوری، را از مقدمات اصلی برای وارد شدن به این عرصه عنوان کرد و بیان داشت: امروزه ما در دنیا رتبه ی 15 علمی کشور را داریم و به عنوان کشوری مهم در خاورمیانه و بین الملل برای عبور از بیماری اقتصاد در کشور باید از منویات رهبری پیروی و از راهکارهای ایشان دراقتصاد مقاومتی سود ببریم.

وی شرق اصفهان را به لحاظ اقتصادی و رویارویی با معزل بی آبی منطقه ای بحرانی خواند و افزود: سال گذشته 91 میلیارد ریال اعتبار به این منطقه اختصصاص یافت که با این اعتبار 501 عرصه راه اندازی و 345 عرصه ی جدید ایجاد و موجب اشتغال زایی گردید که امسال با کاهش تسهیلات و اعتبار 15 میلیارد به این منطقه اختصاص یافت.

فرمانده ی ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع) گفت: در این طرح اقتصاد مقاومتی برای 732 نفر اشتغال در صنایعی همچون: دام سبک و سنگین، قالیبافی ،کشت زعفران، پرورش شتر مرغ ، شیلات ، قارچ، کود کمپوست، پرورش زنبور عسل و .. ایجاد شد که امسال نیز صنایع تبدیلی به آنها افزوده شده است.

مهدی ساعی هدف اصلی را ایجاد اشتغال خواند و افزود: با تشخیص تواناییهای افراد، آموزش آنها ، تایید محل عرصه و نظارت دقیق بر کار کسانی که متقاضی وامهای خود اشتغالی در عرصه ی اقتصاد مقاومتی هستند باعث جلوگیری از انحراف وامها می شویم تا متضرر نشوند و اشتغال صحیح و بدون ضرر را ایجاد کرده باشیم.

محمد حیدری مسئول بسیج سازندگی ناحیه امام علی (ع) نیزدر نشست خبری اردوهای جهادی، هجرت 3 واقتصاد مقاومتی از ایجاد نمایشگاه دائمی محصولات اقتصاد مقاومتی با قیمت کمتر از بازار در شرق اصفهان خبر داد وگفت: تا کنون 137 نفر در سامانه اقتصاد مقاومتی ثبت نام کرده اند که با حضور این افراد در عرصه ی اقتصاد مقاومتی و حذف دلالان میتوان کمک شایانی را در کاهش قیمتها داشته باشیم. 


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.