جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ملی ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده های پنج شهید شهرستان کامیاران که 20 مرداد سال جاری در درگیری با عوامل ضد انقلاب به شهادت رسیدند دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازسنندج، سردار حسن رستگارپناه در این دیدار که به همراه جمعی از دانشجویان بسیجی و راویان دفاع مقدس انجام شد گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا منجر به همدلی و همفکری بیشتر میان خانواده های شهدا و مسوولان نظام خواهد شد.

وی از پنج شهید شهرستان کامیاران به عنوان شهدای برگزیده نام برد و افزود: این شهدا در راستای تداوم ارزش های انقلاب اسلامی گام بر داشته اند.

جانشین مرکز مطالعات و امنیت پایدار ملی ستاد کل نیروهای مسلح در ادامه بازدید راهیان نور کشور از مناطق عملیاتی کردستان را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: امروز مردم اقصی نقاط کشور از مناطق عملیاتی استان بازدید می کنند.

وی با اشاره به اینکه دیدار با خانواده های معظم شهدا در دستور کار ستاد راهیان نور قرار دارد افزود: بازدید از مناطق عملیاتی و جنگی دوران دفاع مقدس سبب تقویت روحیه تعاون و همدلی و ارتباط عاطفی بین خانواده های شهدا می شود.

سردار رستگار پناه درپایان گفت: در همین راستا ستاد راهیان نور کشور به منظور بازدید از مجاهدت های دوران دفاع مقدس برنامه ریزی خاصی به عمل آورده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.