معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: در این فاصله 10 روز باید برنامه‌هایی اجرا شود تا به شخصیت و ویژگی‌های این بزرگواران هرچه بیشتر پی برده شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: حجت‌الاسلام محمود نجاریان‌زاده معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان قم با تبریک دهه کرامت و بیان ویژگی های حضرت معصومه(س) گفت: حضرت معصومه(س) کسی است که امام رضا(ع) لقب معصومه را به ایشان داده است و پدر بزرگوار ایشان می‌فرماید که او پاره تن من است.

وی در ادامه از لزوم آشنایی مردم به دلیل هجرت حضرت معصومه (س) اشاره کرد و تصریح کرد:حضرت معصومه (س) بنابر درخواست برادر بزرگوارشان هجرت کردند تا فضائل و مکتب اهل بیت(ع) را به مردم بشناساند، به همین دلیل برای این هدف سختی سفر را تحمل کردند تا از فرمان برادر پیروی کرده و در این راه با ایثار و از خودگذشتگی جان خود را از دست دادند.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم معرفی بیشتر و بهتر دهه کرامت را وظیفه مسئولان و اصحاب فرهنگی دانست و گفت:در این فاصله 10 روز باید برنامه‌هایی اجرا شود تا به شخصیت و ویژگی‌های این بزرگواران هرچه بیشتر پی برده شود.

نجارزاده دهه کرامت را فرصت مناسبی برای شناساندن این بزرگواران به دنیا دانست و افزود: دهه کرامت دستاوردهای خوبی در سطح جهانی برای مردم دنیا داشته است، چشم امید همه افراد در اقصی نقاط دنیا به آستان مقدس حضرت معصومه(س) و برادرشان امام رضا(ع) است .

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه باید در دهه کرامت کم‌کاری‌های خود را درباره این بزرگواران جبران کنیم تصریح کرد: انسان‌هایی که به این بارگاه‌های معنوی مشرف می‌شوند، به این علت است که از این بزرگواران عنایتی دیده‌اند که مرید و عاشق آنها شده‌اند، بنابراین اگر از این فرصت‌ها استفاده نکنیم، باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.