همزمان با فرارسيدن دهه كرامت نمازخانه ايستگاه مفتح و اتاق مادر و كودك در ايستگاه امام خميني(ره) به همت معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه متروي تهران افتتاح شد.

محمد صائبي معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به ترويج استفاده از حمل و نقل عمومي و حضور مادران در جامعه همراه كودكانشان اظهار كرد: اين طرح با هدف برطرف كردن نگراني مادران در زمان حضور در اماكن عمومي شهر از جمله مترو تهران در راستاي تحقق عدالت اجتماعي مادران اجرا شد.

وي افزود: بااحداث اين اتاق در ايستگاه امام خميني(ره)به دنبال  ارتقاي سلامت و بهداشت مادر و كودك، حفظ شئونات اسلامي و اخلاقي و شيردهي به نوزادان و نظافت آنها با آسايش با رعايت مسائل بهداشتي ، ارتقاي كرامت مادران و جلوگيري از شيوع آلودگي به محيط زيست هستيم. 

صائبی همچنين به ساخت نمازخانه در ايستگاه مفتح اشاره كردو اظهار داشت: با توجه به قرار گرفتن ايستگاه شهيد مفتح در خيابان مطهري و نبود مسجد در اين منطقه اقدام به راه اندازي نمازخانه در ايستگاه شهيد مفتح کردیم.

 معاون فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه تصریح کرد: اين نماز خانه با هدف ترويج و تعظيم شعائر اسلامي همزمان با فرارسيدن دهه كرامت با حضور آقاي نايبي مدير عامل شركت بهره برداري مترو تهران و آقاي صادق زاده رئيس مركز فعاليت هاي ديني شهرداري تهران امروز (سه شنبه)افتتاح شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار