تیم ملی سنگنوردی نوجوانان کشورمان جهت حضور در مسابقات جهانی ایتالیا از 28 مرداد به اردو می‌رود.

به گزارش خبرنگار سایرحوزه‌ها گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، ششمین اردوی آماده سازی تیم ملی سنگنوردی نوجوانان و جوانان طی روز‌های 30- 28 مرداد در تهران برگزار خواهد شد تا نفرات انتخابی به مسابقات جهانی آرکو‌ اعزام شوند.
 
رقابت‌های ‌سنگنوردی قهرمانی جهان در ایتالیا
 
مسابقات ‌سنگنوردی قهرمانی جهان (نوجوانان و جوانان) از اواسط شهریور سال جاری در شهر ‌آرکوی ایتالیا انجام خواهد شد به همین جهت تیم ملی ‌سنگنوردی کشورمان خود را برای این رقابت‌ها آماده می‌کند.
 
با توجه به اینکه اروپا مهد ‌سنگنوردی در ‌دنیاست به مراتب سطح کیفی و کمی این رقابت‌ها خیلی بالا خواهد بود.
 
هدف حضور قدرتمندانه ‌درمسابقات ‌آسیائی مالزی
 
رضا زارعی در خصوص حضور تیم ملی ‌سنگنوردی کشورمان در رقابت‌های ‌آسیائی سال جاری گفت: مسابقات ‌سنگنوردی قهرمانی آسیا ‌آذر94 در‌مالزی به احتمال زیاد ‌در کوآلالامپور برگزار خواهد شد و تیم ملی ‌سنگنوردی ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت، شرکت در رقابت‌های قهرمانی جهان ایتالیا می‌تواند تجربیات خوب و موثری را برای ‌سنگنوردان ایرانی داشته باشد و این ما ‌حصل حضور قدرتمندانه در‌مسابقات ‌آسیائی مالزی است.
 
مسابقات ‌اسکای ‌رانتینگ در البرز
 
رقابت‌های ‌دوی سریع و اسکای رانتینگ یا کوهپیمائی تند هر ساله در یکی از شهر‌های کشورمان صورت می‌گیرد امسال نیز این مسابقات روز 6 شهریوردر کرج برگزار خواهد شد. در این مسابقه که قهرمانی کشور و انتخابی تیم سریع به دماوند می‌باشد علاقه‌مندان به رقابت‌می‌پردازند.
 
انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار