مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: چهارمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی از امروز تا 30 مرداد 94 در یاسوج برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج رضا دهبانی پور افزود: این جشنواره به مناسبت دهه کرامت و با حضور استان‌های کردستان، گیلان، همدان، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان و مازندران برگزار خواهد شد.

وی مکان اجرای نمایش‌های شرکت کننده در این جشنواره را شامل سالن‌های روباز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد واقع در میدان معلم و پارک مهرورزی یاسوج اعلام کرد.

دهبانی پور بیان کرد: چهارشنبه 28 مرداد 94 ساعت 19 'به سوی امید' از کردستان، 'کرب و کرنا' از گیلان، 'کاسه گردان' از همدان و 'نذر موی سر' از کرمانشاه، ساعت 19 و 40 دقیقه 'هشتمین منزل' از بوشهر، 'راز صندوقچه' از هرمزگان، 'به سوی امید' از کردستان و 'کاسه گردان' از همدان، ساعت 20 و 30 دقیقه 'نذر موی سر' از کرمانشاه، 'نوای رضا' از مازندران و 'راز صندوقچه' از هرمزگان و ساعت 21 و 20 دقیقه نیز 'هشتمین منزل' از بوشهر، 'کرب و کرنا' از گیلان و 'نوای رضا' از مازندران اجرا می شود.

وی اظهار کرد: پنجشنبه 29 مرداد ساعت 19 'هشتمین منزل' از بوشهر، 'به سوی امید' از کردستان، 'نذر موی سر' از کرمانشاه و 'نوای رضا' از مازندران، ساعت 19 و 40 دقیقه 'نذر موی سر' از کرمانشاه، 'هشتمین منزل' از بوشهر، 'نوای رضا' از مازندران و 'به سوی امید' از کردستان، ساعت 20 و 30 دقیقه 'نوای رضا' از مازندران، 'راز صندوقچه' از هرمزگان، 'کاسه گردان' از همدان و 'کرب و کرنا' از گیلان و ساعت 21 و 20 دقیقه نیز 'کاسه گردان' از همدان، 'کرب و کرنا' از گیلان و 'راز صندوقچه' از هرمزگان اجرا خواهند شد.

دهبانی پور عنوان کرد: جمعه 30 مرداد نیز ساعت 19 'کرب و کرنا' از گیلان، 'نوای رضا' از مازندران، 'هشتمین منزل' از بوشهر و 'کاسه گردان' از همدان اجرا می شود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.