سرمربی تیم ملی گفت:چارچوب فوتبال مدرن امروز بازیکنانی را تربیت می کند که خود ساخته باشند.

کی روش:کار سرمربی هدایت تیم استبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کارلوس کی‌روش برای حضور در سمینار کنفدراسیون فوتبال آسیا و نشست سالانه مربیان تیم‌های ملی عضو AFC در کوالالامپور مالزی، مقر این کنفدراسیون حضور پیدا کرد.

وی در حاشیه این نشست با یک شبکه تلویزیونی مصاحبه کرد و گفت:تیم ملی ایران که در گروه D مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2018 روسیه با عمان، هند، ترکمنستان و گوام همگروه است کار آسانی برای صعود ندارد.تیم ایران باید سخت تلاش کند تا شایستگی های خود را نشان دهد. برای رسیدن به دور آخر مرحله انتخابی جام جهانی 2018 روسیه راه سختی داریم.

وی   با اشاره به اینکه  یک قانون پایه‌ در فوتبال  این است که وقتی با فوتبال بازی می‌کنید، فوتبال هم با شما بازی می‌کند گفت:چارچوب فوتبال مدرن امروز بازیکنانی را تربیت می کند که خود ساخته باشند. بازیکن باید به دنبال هدایتگر  باشد. مسوولان نیز باید این را بدانند و  به دنبال رییس نباشند.دوره تفکر اینکه سرمربی باید رییس تیم باشد دیگر جواب نمی دهد تیم باید هدایتگر قابلی داشته باشد.

وی ادامه داد: در سالهای اخیر فوتبال اسیایی که نظر بیاندازید برخی از  این تیم‌ها پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته اند در حالی که اصلا از آن‌ها انتظار نمی‌رفت .پس آنچه  راکه ما باید بدنبال آن باشیم ، سبقت از گروه های آسیایی برای رسیدن به هدف های بلند مدت تیم ملی است. این روزها فاصله  بین تیم های فوتبال و رقبا کم شده است و شاگردان من باید این موضوع را یک هشدار جدی بدانند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار