مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی گفت: مطرح کردن شکایت اندوی برای تیم تراکتورسازی مشکل ساز نبوده زیرا اکنون سازمان لیگ با قاطعیت در برابر مشکلات تیم ها برخورد می کند.

شکایت اندوی برای تراکتور مشکل ساز نیستکاظم شهریاری در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص شکایت حسینی اندوی از تراکتورسازی تبریز اظهار کرد: آندوی دروازه بان فصل پیش تیم تراکتورسازی بود و شکایتی که وی از باشگاه کرده است برای تیم مشکل ساز نبوده و نیست.
 
وی در ادامه افزود: شما می دانید سازمان لیگ با قاطعیت در مقابل مشکلات و نواقص تیمها  بخورد کرده و اگر تیمی مشکل داشته باشد نمی‌تواند بازی کند.
 
شهریاری ادامه داد: اگر تراکتورسازی همچنین مشکل بزرگی داشت به هیچ وجه نمی‌توانست بازی کند.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی تبریز با تشریع مشکل عیسی اندوی و شکایت وی از باشگاه گفت: شکایت عیسی اندوی را به دو بخش تقسیم می کنیم یکی شکایت وی به خاطر مسائل مالی که به مدیریت باشگاه مربوط می شود و در صورت پرداخت مطالبات حل می شود و دوم بحث فسخ قرارداد زمانی بوده که چهار بازیکن خارجی در تیم وجود دارند که این شکایت نیز نمی‌تواند مساله ساز باشد.
 
وی در پاسخ به عنوان " آیا همه بازی های تراکتور 309 به نفع حریف خواهد شد، عنوان کرد: اکنون فسخ قراردادها به این شکل نیست همه قراردادها اتوماتیک وار در سامانه لیگ برتر با همه مشخصات ثبت می شود و در لیگ پانزدهم سازمان لیگ با ارزیابی دقیق تیم ها کارت مسابقه صادر کرده است، این بازیکن در لیگ پانزدهم در تیم ما  نبوده و قراردادش فسخ شده است.
 
شهریاری بیان کرد: کارت مسابقه یک تیم درصورتی صادر می شود که تیم از هر لحاظ بدون مشکل باشد.
 
مدیر روابط عمومی باشگاه تراکتورسازی اذعان کرد: بدون شک با درایت مسئولان تراکتورسازی این مشکل نیز از سر راه برداشته می شود و به طور حتم شکایت آندوی مشکلی برای تیم بوجود نمی‌آورد.
 
وی یادآور شد: امیدوارم که تیم تراکتورسازی در مسیر موفقیت قرار گفته و به جایگاه واقعی خود دست یابد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: شهریاری ، تراکتور ، حسینی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار