تیم جوانان پرسپولیس در دومین بازی خود در چارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانی جوانان تهران (آسیا ویژن) به دومین پیروزی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سرخپوشان در این دیدار در زمین شماه دو ورزشگاه شیرودی که تیم‌های پایه پرسپولیس دیدارهای خانگی خود را در آن برگزار خواهند کرد، میزبان سایپا، صدرنشین این بازی‌ها بودند.

از این بازی حمید جاسمیان، عباس کارگر، ناصر محمدخانی، ادموند بزیک، سعید نعیم‎آبادی و بهروز رهبری‌فرد از نزدیک دیدن کردند.

سرخپوشان جوان این بازی را با نتیجه دو بر یک به سود خود رقم زدند تا با 16 امتیاز و به جهت تفاضل گل کمتر نسبت به تیم توحید در مکان دوم جدول قرار بگیرند.

نیمه اول این دیدار در حالی با تساوی بدون گل پایان یافت که سرخپوشان در دقیقه 10 بازی صاحب یک ضربه پنالتی شدند ولی ضربه امیر روستا کاپیتان سرخپوشان را دروازه‌بان حریف مهار کرد.

در ابتدای نیمه دوم بازی بود که شهاب رشنو با گل خود پرسپولیس را پیش انداخت اما سایپایی‌ها بازی را بعد از 20 دقیقه به تساوی کشیدند. دقایق پایانی بازی بود که محمد توکلی سانتر بی‌نقصی را در داخل محوطه خطر حریف برای همبازیان خود ارسال کرد تا امیر روستا با یک ضربه سر، گل دوم تیمش را رقم بزند.

در این بازی، مجید پروین، میثاق افراز و رضا ریاضتی به عنوان مربی و سرپرست و علی القوسی، محمدرضا سلطانی، احمد بهاروند، عرفان کرم بخش، جعفر حمیدی، مهدی سالکی، محمد حسین میرزایی، امیر روستا، مهیار رهبر، صابر پورقاسم، شهاب رشنو، محمد توکلی، مرتضی خراسانی و دانیال رضوی به عنوان بازیکن، تیم جوانان پرسپولیس را همراهی کردند.



انتها پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار