گروه تولیدی و صادراتی خراسان رضوی در نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در شمال افغانستان شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر پروژه های نمایشگاهی ایران در افغانستان گفت: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با مجوز سازمان توسعه تجارت برای نخستین بار در استان های شمالی افغانستان به مرکزیت مزار شریف افغانستان برگزار می شود.

علیرضا صدرزاده افزود: در این نمایشگاه گروه های تولیدی و صادراتی از شهرهای، تهران، خراسان رضوی، مازندران، اصفهان، زنجان، کرمان، فارس، آذربایجان غربی، گیلان و مرکزی، گلستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی و سمنان برگزار می شود.

وی گفت: در نمایشگاه توانمندی های جمهوری اسلامی ایران، بخش صنایع غذایی، صنایع کوچک، انرژی، عمران و راه سازی، خدمات فنی و مهندسی و مخابراتی، صنایع دستی و فرش، لوازم خانگی، تجهیزات و دستگاه های استخراج معدن، دامپروری و کشاورزی، حضور فعال دارند.

مدیر پروژه های نمایشگاهی ایران در افغانستان با اشاره به حضور بازرگانان بزرگ افغانستان در شمال این کشور افزود: حضور توانمند ایران در منطقه شمال افغانستان می تواند به عنوان پلی برای توسعه و تجارت در آسیای میانه باشد.

نخستین نمایشگاه اختصاصی ایران در افغانستان از 21 تا 24 مهر با حضور شرکت های توانمند جمهوری اسلامی ایران در استان های شمالی افغانستان به مرکزیت مزار شریف برگزار می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.