کرمان؛

جلوگیری از فعالیت مسافربرهای شخصی در سطح شهر

این اقدام در راستای تقویت کار تاکسی‌داران وبالا رفتن امنیت شغلی رانندگان تاکسی و همچنین امنیت اجتماعی شهروندان بامشارکت مردم و مسئولان ذیربط انجام می شود .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری عسکری رئیس سازمان تاکسیرانیاظهار داشت: کار مسافربرهای شخصی در شهرکرمان مشکلات زیادی را برای تاکسی دارانایجاد کرده است و بسیاری از تاکسی‌داران از این امر گلایه‌مند بوده و خواستار رسیدگی مسئولان شهری به مشکل آنها هستند.

عسکری اضافه کرد: روزانه تعدادی از تاکسی‌داران بامراجعه به سازمان تاکسیرانی و ابراز نارضایتی از این وضعیت خواهانحل این مشکل هستندکه البته خواسته آنان به جا وقانونی است.

وی ادامه داد:یکی از برنامه های سازمان تاکسیرانی در راستایحل مشکل تاکسی‌داران بوده و در این راستا به حمایت مسئولان مرتبط شهری نظیر فرماندار، نیروی انتظامی و همچنین پلیس راهور نیازمندیم.

رئیس سازمان تاکسیرانی کرمان افزود: بسیاری از مسافربرهای شخصی با کار در سطح شهر و اخذ کرایه‌های گزاف و نابجا از شهروندان موجبات نارضایتی مردم و همچنین اخلال در کار تاکسی‌داران شده‌اند.

مهندس عسکری ادامه داد: یک شهروند نیازمند آرامش در تردد و ایجاد امنیت در محیط رفت‌وآمد خود است که تاکسی‌ها در ارتباط مستقیم و مؤثر بااین مهمنقش اساسی را ایفا می‌کنند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: تاکسی ، مسافر ، امنیت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.