ارومیه؛

ثبت مسابقات اسکواش«نشنال کلوز» به نام ارومیه

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی گفت: برگزاری مسابقات «نشنال کلوز» در فدراسیون جهانی اسکواش برای نخستین بار به نام ارومیه ثبت شده است.

ثبت مسابقات اسکواش«نشنال کلوز» به نام ارومیهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛ سلمان فرضعلی‌پور با بیان اینکه برای برگزاری مسابقات نشنال کلوز، طبق قوانین فدراسیون جهانی هر کشور هر سال فقط یک بار می توانند درخواست و در این مسابقات شرکت کنند افزود: برگزاری مسابقات «نشنال کلوز» در فدراسیون جهانی اسکواش به نام ایران و شهر ارومیه به ثبت رسیده است.

وی در ادامه با اشاره به احداث خانه اسکواش در ارومیه اظهارداشت: خانه اسکواش ارومیه بعدا ز کیش، دومین سالن استاندارد در کشور است که همزمان با هفته دولت افتتاح می شود.

فرضعلی پور با بیان اینکه خانه اسکواش ارومیه شهریور ماه همزمان با هفته دولت آماده بهره برداری می شود افزود: امیدواریم بتوانیم تا دو سال آینده ورزش اسکواش را توسعه داده و استان آذربایجان غربی را به عنوان قطب اسکواش کشور تبدیل کنیم.

وی گفت: خانه اسکواش ارومیه از 4 سال قبل در حال احداث است که با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

رئیس هیئت اسکواش آذربایجان‌غربی به رنکینگ جهانی مسابقات نشنال کلوز اشاره کرد و گفت: این مسابقات دارای رنکینگ جهانی است و فدراسیون جهانی آن را به نام ارومیه ثبت کرده است که در این راستا برای نخستین مرتبه از ۶ تا ۹ شهریور ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

فرضعلی‌پور به اسقبال مسابقات اشاره کرد و افزود: تاکنون ۵۰ نفر از سراسر کشور در این رنکینگ جهانی ثبت نام کرده اند و از ۶ تا ۹ شهریور ماه در خانه اسکواش ارومیه به مصاف حریفان خواهند رفت.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: ارومیه ، اسکواش ، مسابقات ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.