باز‌یکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تیم ما به انسجام خوبی رسیده است وب ا تمرکز روی بازی می توانیم پرسپولیس را شکست دهیم.

مهدی رجب زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آمادگی بازیکنان ذوب آهن برای رویایی با تیم فوتبال پرسپولیس بیان کرد: پس از تمرینات منظمی که پس از پیروزی بر استقلال داشتیم از آمادگی مطلوبی برای این بازی برخورداریم، تیم به انسجام بالایی رسیده است و قطعا می توانیم در این بازی نمایش خوبی را داشته باشیم .

وی ادامه داد: آرام آر‌ام به ذوب اهن آرمانی سال گذشته باز هم خواهیم گشت و امیدوارم ا 3 امتیاز این بازی راه خود را در ادامه لیگ هموار کنیم.

باز‌یکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص حاشیه های پس از بازی با استقلال گفت: در چند هفته ای که از رقابتهای لیگ برتر می گذرد تیم ما بیشترین ضربه را از داور خورد اما نمی‌توان داور را  به چالش کشید و همه‌ تقصیرات را برگردن داور انداخت. صحبت‌هایی پس از این بازی از سوی مسئولان باشگاه استقلال زده شد و باشگاه ذوب اهن به ان عکس‌العملهایی را نشان داد و من نمی خواهم در این بحث ها دخالت کنم.

وی در مورد اولین قضاوت فغای پس از اتفاقات تبریز در لیگ برتر ابراز کرد: فغای یکی از بهترین داوران ایران است و داوری است که در جام جهانی حضور داشته است و با شناختی که از وی دارم فکر می کنم قضاوت خوبی را در این بازی داشته باشد.

رجب زاده درباره ی مصدو‌میت حدادی‌فر و کاپیتا‌نی وی در بازی های اخیر ذوب آهن تصریح کرد: قاسم یک با‌زیکن تأثیر گذار در تیم است و با حضورش می تواند به مرکز زمین انسجام دهد و نبودنش در تیم حس می شود.

وی اضافه کرد: با مصدو‌میت حدادی‌فر وظایف من در زمین سنگین تر شده است.تیم ما از جوانان با انگیزه ای بهره می برد که می توانند به سرعت تیم کمک فوق العاده ای داشته باشد.
رجب زاده در پایان خاطر نشان کرد: تیم فوتبال پرسپولیس در این سه هفته لیگ بسیار خوب بازی کرده و در حملات بسیار زهر دار نشان داده است و امیدوارم از این میدان سخت، سربلند بیرون بیاییم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار