رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اگر قیمت سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان، ماهانه ۲۰ میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد ۸ تا ۹ میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: داود کشاورزیان با بیان اینکه مهمترین چالشی که در حال حاضر در صنعت حمل و نقل وجود دارد غیر واقعی بودن قیمت سوخت است، گفت:  پایین بودن قیمت سوخت باعث شده که عملا انگیزه ای برای نوسازی ناوگان در مردم وجود نداشته باشد متاسفانه ما نه برای آلودگی زیست محیطی از کسی جریمه ای می‌گیریم و نه قیمت سوخت قیمت واقعی است که کسی به طور طبیعی راغب باشد که بخواهد ناوگان خود را به موقع بازسازی کند.

وی افزود: ضمن آنکه همین پایین بودن قیمت سوخت باعث شده است که قیمت خودرو یا سهم ناوگان در قیمت تمام شده حمل و نقل خیلی زیاد باشد یعنی اگر فردی امروز بخواهد کامیون نو بخرد باید ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه کند. 

وی ادامه داد: همچنین اگر فرد یک کامیون نو را از فرد دیگری اجاره کند ممکن است در ماه ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان درآمد داشته باشد حال آنکه باید ۸ تا ۹ میلیون تومان آن را بابت اجاره یا قسط خرید یک ناوگان پرداخت کند با ۲ تا ۳ میلیون تومان باقی مانده قطعا نمی تواند هزینه سوخت، دستمزد راننده، تعمیرات، بیمه و خرید قطعات لازم را تأمین کند 

وی اظهار کرد: اگر سوخت واقعی شود درآمد متناسب با آن افزایش پیدا می‌کند و می تواند به جای ۱۲ تا ۱۳ میلیون تومان، ماهانه ۲۰ میلیون تومان درآمد به دست آورد بعد ۸ تا ۹ میلیون اجاره یا پرداخت قسط را بهتر می‌تواند بپردازد.

برگزاری آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری آزمون شرکت‌های بین‌المللی حمل و نقلی در روز پنجشنبه ۳۰ مرداد اظهار کرد: طبق دستورالعمل موجود، تأسیس شرکت‌های حمل و نقل بین المللی کالا از طریق آزمون است. 

وی ادامه داد: بیش از ۹۵۰ نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کردند. امیدواریم خیلی سریع بتوانیم نتیجه آزمون را روی سایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دهیم.


منبع:میزان
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۱:۱۶ ۲۲ بهمن ۱۳۹۶
من مخوام تازه وارد این شغل بشم ویه بنز نک بردارم کسی میتونه راهنماییم کنه ایا خوبه یانه ممنون میشم اگه کسی راهنماییم کنه
United States of America
محمد
۰۹:۳۰ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
سلام
آقای عزیز بیست میلیون که نه همون دوازده میلیون درآمد کجاست که من هم ده چرخم رو بفرستم دو میلیونش مال تو و ده میلیونش برا قسط و راننده و سایر هزینه ها
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
بجای این تصمیم گیری های شتاب زده و نامعقول سری به پایانه های باربری بزنید تا متوجه در آمد 12 میلیونی راننده ها بشید؛کسی که گرمای 48 درجه بندر امام نچشیده نباید این حرف بزنه؛با این حرفا حق الناس نکنید
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۸ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
خخخخخخخخخخ . جوک بود ؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسن بلال
۰۶:۳۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
یکی نیست به این اقا بگه هرچی ازاونور قیمت سوخت رو ببرید بالا ازاینور فشارش روی مردم بیشتر میشه و قیمتها میره بالاتر
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۰:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
کی 450 میلیون میده کامیون برو یه پورشه باکستر بخر بعد اجاره بده روزی 600000 در میاری خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
Netherlands
علی
۱۸:۲۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
راست می گیه من یک نیسان دارم گاو این وراون ور می کنم در آمد ماهیانه ام طبق گفته پسر عمویم است.120000000
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۳:۵۷ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ماهی 12 میلیون درآمد؟؟؟؟؟؟!!!!
نه داداش از این خبرا نیست این آقا نفسش از جای گرم بلند میشه...
کاره کامیون همش استهلاک میشه بیشتره درآمدش خرج خودش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
درسته درامد برفرض محال بالا میره
واونوقت یک حلقه لاستیک 3میلیون تومان فعلی میشه 9میلیون تومان حقوق راننده 1میلیون الان میشه 3میلیون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
یک تریلی حدودا 450 میلیون قیمتش هست و درآمد ماهیانه اش 6 میلیون خالص هست.بقیه درآمدش صرف بیمه -سوخت- تعمیر و غیره میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۹ مرداد ۱۳۹۴
ماهی 20 میلیون درآمد؟ یه چیزی بگو مردم باور کنن