گردهمایی یک روزه معاونان آموزشی و تحصیلات تکمیل منطقه 8 کشور با حضور معاونین آموزشی دانشگاه‌های 5 استان کشور در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، رئیس دانشگاه کردستان در این گردهمایی گفت: این گردهمایی به منظور تبادل نظر و تجربیات معاونین آموزشی دانشگاه‌های منطقه هشت کشوری در خصوص مسائل آموزش عالی منطقه در سنندج و به میزبانی دانشگاه کردستان برگزار شد.

فردین اخلاقیان افزود: استان‌های کردستان، همدان، ایلام، لرستان و کرمانشاه در این گردهمایی شرکت داشتند.

رئیس دانشگاه کردستان بیان کرد: در این گردهمایی از استان‌های شرکت کننده یازده دانشگاه منطقه هشت کشور از جمله دانشگاه رازی، دانشگاه بوعلی، دانشگاه آیت‌الله بروجردی، دانشگاه ایلام و دانشگاه ملایر حضور داشتند.

توجه به تعیین رتبه‌بندی گروههای آموزشی برای مشخص شدن جایگاه آموزشی آنان، کمبود فضا در شهرستان‌ها و کمک به توسعه فضاهای آموزشی عالی در شهرستان‌ها برای کمک به پیشرفت و توسعه کشور، توجه به تدوین بهتر آیین‌نامه‌های ابلاغی و توجه به اجرای طرح پذیرش بومی در دانشگاه‌ها از جمله موارد مطرح شده توسط شرکت‌کنندگان این گردهمایی بود.

فراهم کردن زمینه‌های لازم برای استفاده دانشجویان دارای شرایط از بورسیه، بازنگری برخی دروس دانشگاهی از جمله دیگر موارد مطرح شده در گردهمایی یکروزه معاونین آموزشی دانشگاه‌های منطقه هشت کشور بود.

گفتنی است؛ در این گردهمایی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی آموزش عالی نیز حضور داشتند و بعد از گردهمایی شرکت‌کنندگان از دانشکده‌های دانشگاه کردستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.