کرمان؛

انهدام باند 9 نفر سرقت مسلحانه در كرمان

فرمانده انتظامی كرمان از شناسایی و انهدام یك باند سرقت مسلحانه و دستگیری 9 عضو آن در عملیات پلیس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار حسین چناریان گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت به عنف و مسلحانه در شهرستان های رفسنجان ،انار و یك مورد هم در حاشیه كرمان در روستای رباط ، شناسایی عاملان سرقت در دستور كار پلیس استان قرار گرفت.

وی افزود: با پیگیری و تلاش همكاران عزیزمان در این سه شهرستان و با محوریت پلیس آگاهی ، خوشبختانه موفق شدیم اعضای این باند را طی 2 عملیات ضربتی در شهر رفسنجان و كرمان و مسیر جاده ای كرمان – زاهدان 9 عضو یك باند سرقت مسلحانه را شناسایی و دستگیر كنیم.

فرمانده انتظامی استان بیان كرد: اعضای این باند كه 6 نفر آن از افاغنه غیر مجاز ، 2 تن اهل سیستان و بلوچستان و یك نفر دیگر اهل استان كرمان هستند ، دارای سابقه كیفری بوده و و در زندان با هم آشنا شدند كه پس از آزادی با تشكیل باند سرقت تركیبی و بسیار خشن ، جرائم مختلف ، پرتعداد و مستمری را مرتكب شدند كه یكی از آنها تشكیل باند سرقت مسلحانه بوده است.

وی اظهار داشت : اعضای این باند به واسطه اشرافیتی كه به واسطه كارگری از منازل و مكانهای مورد نظر خود داشتند ، پس از ورود و با شكل بسیار خشن و با بستن دست و پای اهالی منازل، اقدام به سرقت اموال كه بیشتر پول و جواهرات قیمتی بودند، می كردند.

سردار چناریان بیان داشت: 5 فقره پرونده كه به این شیوه در دست پلیس در حال پیگیری بود كشف و اموال مسروقه كشف و تحویل مالباختگان شد و ضمن كشف سلاح بكار رفته در این جرایم، این 9 سارق به عنف تحویل مقامات قضایی شده و با آنها برخورد جدی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان گفت: در اینجا یك درخواست از مردم دارم ، متاسفانه به جهت اعتماد بی جهتی كه مردم به اتباع بیگانه میكنند تعدادی از این افراد به دلیل ارتباط و آشنایی كه با منازل مردم تحت عنوان كارگری داشته، از اموال ، وضعیت مادی و مالی آنها مطلع هستند، باید تاكید كرد مخصوصا در این ایام كه در فصل برداشت پسته هستیم به هیچ وجه ممكن از كارگران شناخته نشده بدون هویت غیرمجاز اتباع بیگانه استفاده نكنند زیرا این افراد از میزان دارایی، محل انبار ها و ...مطلع شده و تبعات مختلفی از جمله سرقت اموال حتی به شیوه های بسیار خشن رخ خواهد داد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: انهدام ، باند ، سرقت ، مسلحانه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.