کارگردان سریال «انقلاب زیبا» جدیدترین اثرش را به عنوان بهترین کار خود معرفی کرد.

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال «پشت بام تهران» در خصوص جزئیات این سریال به خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: «پشت بام تهران» یک سریال 30 قسمتی با فضایی اجتماعی است. قصه‌ای پر کاراکتر که هر کدام از نقش‌ها قصه یا قصه‌هایی دارند که در طول کار این داستان‌ها در هم تنیده شده و این ماجراها شخصیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها را به هم گره می‌زنند.

توفیقی درمورد پیش‌بینی بازخورد مخاطبان از این مجموعه گفت: اگر از طرف خودم بیان کنم، این سریال بهترین مجموعه‌ای است که تا به حال کار کرده‌ام. با توجه به اینکه در حوزه سریال‌سازی کارهای زیادی نداشته و سابقه‌دار نیستم اما در بین همین تعداد کاری که ساخته‌ام، تصور می‌کنم «پشت بام تهران» بهترین کار من باشد.

وی در مورد انتخاب بازیگران اظهار داشت: از آنجایی که به کار گروهی اعتماد دارم، بنابراین نظر کسانی که باید در مورد انتخاب بازیگران اعمال شود را جویا شده‌ایم. اما به نظرم مهمترین کسی که از ابتدا می‌تواند نظر و پیشنهادات خود را به کارگردان ارائه دهد، نویسنده کار ما یعنی سعید نعمت‌اله از تمام شخصیت‌هایی که نوشته بودند، یک ذهنیت قبلی داشتند.

توفیقی افزود: از همان روزهای اول من و نعمت‌اله متوجه شدیم که نگاه و طرز فکرمان به هم نزدیک است. به همین دلیل در مرحله انتخاب بازیگر نیز به مشکل بر نخورده و امیدوارم در مراحل بعد هم به همین شکل پیش برویم.

وی بیان کرد: بعد از سریال « مسیر انحرافی» که احساس کردم در قسمت‌هایی از کار منحرف شده و درست پیش رفتم که آن‌ هم به دلیل کم تجربه بودنم است. بعد از این سریال دو سال و نیم کار نکردم تا زمانی که ساخت «انقلاب زیبا» به من پیشنهاد شد. علت این مسئله هم آن بود که تمام فیلمنامه‌های پیشنهادی در ژانر کمدی بودند و من تصمیم نداشتم که سریال کمدی بسازم و دلیل دیگر هم این بود که غالب فیلمنامه‌هایی که پیشنهاد شد را دوست نداشتم. تا جایی که «انقلاب زیبا» به دستم رسید و من با عشق و شوق آن را کار کردم.

توفیقی ادامه داد: رسیدن فیلمنامه «پشت بام تهران» به دست من یک شگفتانه بود. متن نعمت‌اله را دوست دارم. در کل باید بگویم به یک لحن مشترک رسیده‌ایم که می‌توانم بگویم به این سریال خوشبینم.

کارگردان «مسیر انحرافی» از حضور سعید نعمت‌اله در صحنه فیلمبرداری گفت: حضور سعید در کنار من کمک بزرگی است. علاوه بر اینکه باری از دوش من برداشته می‌شود با اتفاقاتی که به شکل درست پیش می‌روند تا حد زیادی با خیال آسوده کار می‌کنم. چرا که تمام موار‌دی که در قصه لحاظ شده در مرحله اجرا نیز در حال رخ دادن است.

وی افزود: نعمت‌اله مایل است که نحوه درست اجرای داستا‌نش را ببیند و این کمک بزرگی برای کارگردان است.

کارگردان سریال «مسیر انحرافی»در خصوص همکاری با زینب تقوایی بیان کرد: خانم تقوایی تا اینجای کار با روحیه بسیار بالایی همراه ما بوده‌اند و به انتخاب‌های ما احترام بسیاری گذاشته‌اند. خانم تقوایی تمام وسواس‌های ما در مورد کار را مد نظر قرار داده‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.