سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: بامداد امروز انباری به وسعت 3 هزار متر مربع در شهر ری دچار آتش‌سوزی شد.

آتش‌سوزی گسترده در انبار مواد شیمیایی
جلال ملکی در خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آتش سوزی گسترده در انبار مواد شیمیایی اظهار داشت: در ساعت 22 دقیقه بامداد امروز آتش سوزی گسترده در انبار مواد شیمیایی واقع در شهر سه راه ترانسفور به سامانه آتش نشانی شهر تهران اعلام و مأموران 4 ایستگاه به همراه 5 دستگاه خودروی فوماتیک به تانکر آب و خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
 
وی ادامه داد: نیروهای آتش ‌نشانی باقرشهر نیز در محل آتش‌سوزی حضور داشتند. با حضور آتش‌نشانان تهران به محل حادثه مشاهده شد بار اندازی به وسعت 6 هزار متر مربع که دو سوله مسقف به وسعت 3 هزار متر مربع دچار آتش‌سوزی شده بود و مقدار زیادی مواد شیمیایی و مواد اولیه ساخت ابر و اسفنج و همینطور رل‌های بزرگ کاغذ در حریق بود.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران گفت آتش در داخل سوله‌ها کاملا شعله ور بود و سقف و بدنه یکی از سوله‌ها تخریب و آتش در حال سرایت به بشکه‌های نگه‌داری مواد شیمیایی در بیرون از سوله‌ها بود.
 
ملکی بیان داشت: آتش‌نشانان از چند طرف وارد عملیات شدند و ضمن جلوگیری از سرایت آتش توانستند در ساعت 2 و 2 دقیقه بامداد عملیات این حادثه را بدون مصدوم به پایان برسانند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار