ناوگان گسترده شرکت امداد خودرو ایران در تمام نقاط کشور این توانایی را دارند که به تمام درخواست‌های امدادی پاسخگو باشند. نمونه بارز آن طرح امداد نوروزی است که یکی از مصادیق بارز کیفیت خدمات امداد خودروی ایران به شمار می‌رود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ جعفری مدیر عامل امداد خودرو ایران با اشاره به خدمات امدادی گفت: در طرح امداد نوروزی امسال، ۶ شاخص زمان انتظار، زمان امدادرسانی و رفع اشکال، میزان رفع ایرادهای خودرو در محل، رضایت مشتریان از خدمات امدادی، بازرسی‌های نامحسوس و کاهش تعداد امدادهای بالاتر از ۶۰دقیقه در دستورکار قرار گرفت بود که نتایج ارزیابی‌ها نشان داد در تمام این شاخص‌ها به اهداف مورد نظر دست پیدا کرده‌ایم.

جعفری گفت: این شاخص‌ها براساس تاکیدهای مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو و در زمینه افزایش میزان رضایت مشتریان تعیین شده است. مدت زمان انتظار یعنی مدت زمانی که مشتری با مرکز «۰۹۶۴۴۰» تماس می‌گیرد تا وقتی که اکیپ امدادی به محل مورد نظر می‌رسد در استانداردهای جهانی حدود ۴۰ دقیقه است، درحالی که این زمان در اجرای طرح امداد نوروزی ۹۴ به حدود ۲۲دقیقه رسید.

وی تاکید کرد: از زمانی که تماس امدادی با شرکت امدادخودرو ایران گرفته شده تا زمانی که ایراد خودرو رفع می‌شود نیز به‌صورت میانگین ۴۵دقیقه بوده که این عدد نیز در مقایسه با استانداردهای بین‌المللی بسیار مطلوب است.

مدیرعامل امداد خودرو ایران اشاره کرد: در واقع اگر بخواهیم به جزییات بیشتری از ارائه خدمات امدادی اشاره کنیم باید ارائه این خدمات به مسافران نوروزی را مورد بررسی قرار دهیم که به ۲ شیوه انجام شده که اولویت نخست رفع ایراد در محل و ادامه سفر است اما در صورتی که ایراد خودرو اساسی باشد، خودرو به نمایندگی حمل و تعمیر می‌شود.

وی ادامه داد: در طرح امداد نوروزی سال ۹۴ حدود ۹۵ درصد از ایرادهای خودرو در محل رفع و در سایر موارد خودرو به نمایندگی‌های مجاز ایران‌خودرو حمل شده است. براساس نظرسنجی‌های انجام شده، میزان رضایت مشتریان از طرح امداد نوروزی امسال بیش از ۸۶درصد بوده است.

جعفری افزود: در طرح امسال، تعدادی از بازرسان شرکت به صورت نامحسوس و در قالب امدادخواه به ارزیابی شاخص‌های مورد نظر پرداختند که گزارش‌های ارسال شده از سوی این بازرسان نیز رضایت ۹۰درصدی را نشان می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات امدادی امسال در مدت زمان بالای ۶۰دقیقه به کمترین تعداد ممکن رسیده و تنها ۰/۰۰۵درصد از خدمات ارائه شده را شامل می‌شود. در این طرح، حدود ۲۱۳۰ اکیپ امدادی از ۲۶اسفندماه تا ۱۵ فروردین در تمامی نقاط کشور مستقر و برای ارائه خدمات امدادی به همه هموطنان در آمادگی کامل بودند. همچنین بیش از ۲۵۰نفر از کارکنان شرکت امداد خودروی ایران در مرکز تماس «۰۹۶۴۴۰» به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی تماس‌های امدادی هموطنان بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار