مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری هشتاد و نهمین کوهگشت خانوادگی به مناسبت ایام میلاد حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و امام رضا (علیه السلام) طی دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان مهدی نادعلی گفت:این کوهگشت خانوادگی به عنوان نخستین برنامه ورزشی جشنواره ورزش های همگانی ساعت 7:30 صبح روز جمعه 30 مرداد از میدان 15 خرداد کاشان به روستای جوشقان استرک برگزار می شود.

وی با اشاره به طی مسیر 3 کیلومتری از فتح آباد تا امامزاده اوسط در این کو هگشت تو سط خانواده های کاشانی افزود: شهروندان دیار نخستین ها با استقبال فراوان خود از برنامه های ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان همیشه تحسین برانگیز است.

به گفته وی،حضور پررنگ کاشانی های در بر نامه های ورزش همگانی علاوه بر ایجاد روحیه شور و نشاط سالم و جمعی در جامعه اجرای این و رز ش ها را نیز نهادینه سازی می کند.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان،نقش اداره ورزش و تفریحات سالم این سازمان در ایجاد این فضا و اجرای برنامه های فرهنگی ورزشی را تاکید کرد و گفت: برنامه های ورزشی سزمان در 2 بخش همگانی و قهرمانی برای بانوان و آقایان به منظور ارائه تسهیلات ورزشی که اثرات و نقش مثبتی در سلامت و شادابی شهروندی دارد اجرا می شود.

نادعلی،در پایان با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ورزش های همگانی به همت اداره ورزش و تفریحات سالم سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از روز جمعه 30 مرداد ماه با هشتاد و نهمین کوهگشت خانوادگی گفت:طناب بازی، ورزش صبحگاهی، دوی همگانی، مسابقات چهاردست پا ویژه خردسالان، دوچرخه سواری پدر و پسر، نونهالان و بازنشستگان، اسکوتر، اسکیت و فوتبال دستی از جمله ورزش های پیش بینی شده در این جشنواره است.  

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.