شرایط خوبی داریم، هر چند دچار افت بدنی شده‌ایم اما پس از گذشت 3 تا 4 هفته به شرایط آرمانی خواهیم رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، فرهاد کاظمی در نشست خبری قبل از دیدار 2 تیم راه‌آهن و صبا گفت: هر 2تیم شرایط خوب و یکسان دارند و هرچه ما دیرتر تمرینات‌مان را شروع کرده‌ایم و این می‌تواند به ما ضربه بزند و ما را دچار افت بدنی کند ولی اگر تیمی اصولی بدنسازی دچار افت بدنی می‌شود.
 
اگر می‌خواهیم فوتبال خوبی بازی کنیم نیاز به زمان داریم تا از این شرایط بدنی خارج شویم ‌هرما با تیم جوانی پا به میدان گذاشته‌ایم اما امیدوارم نتایج خوبی را کسب کنیم.
 
هرچند ما تمرینات‌مان را دیر شروع کرده‌ایم و در پیش فصل دیدار ‌تدارکاتی نداشته‌ایم ، اما پس از گذشت 2 الی 3 هفته به مرز آمادگی رسیده‌ایم و با تمام قوا به مصاف صبا خواهیم رفت تا با 3امتیاز از زمین مسابقه خارج شویم.
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر عملکرد تیم‌های دیگر گفت: اگر تیمی اصولی برنامه‌ریزی و بدنسازی کند دچار افت خواهد شد و تیم‌هایی در لیگ هم هستند که خوب بدنسازی نکرده‌اند و در هفته‌های نخست خوب عمل می‌کنند و در اواخر فصل به مشکل خواهند خورد هرچند ما باید ‌هدفمان را دنبال کنیم و برای رسیدن به ان تلاش خواهیم کرد.
 
کاظمی در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب بازیکنان خارجی گفت: چند ‌بازیکن خارجی را زیر نظر داریم و تا هفته بعد به ما اضافه خواهند شد ، اما اگر مسئولان اجازه استفاده از آن‌ها را‌به ما ندهند از آن‌ها استفاده نخواهیم کرد زیرا باید مدارک ITC آنها را چک کنیم.
 
‌سرمربی راه‌اهن در پاسخ به سوالی مبنی بر جذب ‌بازیکن انگلیسی اظهار کرد :ما یک ‌بازیکن خارجی در پست مهاجم در نظر داشتیم اما این بازیکن‌ ‌درپست ‌هافبک توپ می‌زند اما با این حال کادر فنی کا به این ‌بازیکن نیاز دارد.
 
وی درباره محروم و‌مصدوم‌های تیمش مقابل صبا گفت: در این دیدار هیچ ‌محرومی نخواهیم داشت اما حسین کریمی تنها مصدوم ما در این دیدار است.
 
انتهای پیام /
برچسب ها: کاظمی ، راه آهن ، صبا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار