جیم یونگ جیم گفت: تیم های ایرانی که همگروه ما بودند ضعیف بوده و از پتانسیل بالایی برخوردار نبودند.

جیم یونگ جین سرمربی تیم هندبال نوجوانان کره جنوبی  در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به علت سنجش تیم های آسیای میانه دعوت ایران را برای حضور در این تورنمنت بین المللی پذیرفتم و به اتفاق تیمم با اشتیاق خوبی در این دیدارها شرکت کردم.
 
وی خاطرنشان کرد: در مسابقات هندبال نوجوانان که 2 سال پیش به مصاف ایرانی ها رفتیم با اختلاف 5 امتیاز تیم ایران را بردیم اما در این دوره از مسابقات تیم های ایرانی که همگروه ما بودند ضعیف بوده و از پتانسیل بالایی برخوردار نبودند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: تیم های ایرانی جای کار بیشتری دارمد و اگر با همین پشتکار ادامه دهند به اعتقاد من می توانند در سطح آسیایی و جهانی حرفی برای گفتن داشته باشند.
 
طی این مسابقات در این چند بازی اختلاف امتیازی زیادی با حریفان خود داشته و همچنین انتظار بهتری به نسبت دو سال پیش از هندبالیست های ایرانی داشتم.
 
وی در خصوص اینکه چند سال سابقه مربیگری در هندبال را دارد گفت: 30 سال تجربه مربیگری در هندبال کشورم دارم و تیم شرکت کننده به همراه من تیم اصلی نوجوانان کره جنوبی نیست چرا که تیم ملی ما در حاضر در مسابقات روسیه قرار دارد و برای آمادگی این مسابقات فقط 5، 6 روز در اردو حضور داشتیم.
 
جیم یونگ جین درباره وضعیت میزبانی گفت: ایرانی ها مهمان نوازی خوبی دارند، اگر چه به لحاظ تغذیه با هم متفاوتیم اما از آنها به علت میزبانی خوبشان تشکر می کنم و اینکه به من و تیمم شانس حضور در این مسابقات را داده اند قدردانی مینمایم.
 
وی در رابطه با هندبال کره جنوبی گفت: در لیگ بانوان 8 تیم و لیگ آقایان 5 تیم هستیم، با وجود اینکه در آسیا در  رتبه دوم هستیم، ادعایی نداشته و باید روز به روز به اهداف بالاتری دست یافته و به عقیده من هندبال کره جار کار زیادی دارد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار