رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز از سمت خود کناره گیری کرد.

سعید رمضانی مدیر فنی تیم فوتبال سیاه جامگان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: رسول خطیبی سرمربی سیاه جامگان از هفته گذشته به من اعلام کرد به خاطر حضور در کلاس مربیگری و مشکلات شخصی نمی توانم به کارم در سیاه جامگاه ادامه دهم.

وی ادامه داد: ما این مسئله را جدی نگرفته و به وی اعلام کردیم هم کلاسهای مربیگری را ادامه دهد و هم سرمربیگری تیم را بر عهده داشته باشد که خطیبی نیز خواسته ما را پذیرفت.

رمضانی افزود: شب گذشته پس از شکست مقابل گسترش فولاد خطیبی با من تماس گرفت و مصمم بود از سمت خود کناره گیری کند و طی جلسه صبح امروز با عباسی، مدیرعامل باشگاه با کناره گیری خطیبی موافقت شد.

عباسی : دلم راضی به جدایی خطیبی نبود

محمد رضا عباسی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در خصوص استعفای رسول خطیبی گفت :باید بگویم که خطیبی بعد از برد تیم در مقابل  تیم نفت تهران از ما خواست که به دلیل گرفتاری خانوادگی که دارد از تیم جدا شود و بحث رفتن را مطرح کرد اما من از وی خواستم که تا در بازی مقابل تیم تبریز هم در کنار ما بماند و بعد از آن تصمیم به جدایی بگیرد و وی این مساله را قبول کرد اما من فکر نمی کردم بحث جدایی تا اینقدر جدی باشد تا اینکه شب گذشته خطیبی برای خداحافظی آمد و با توجه به این شرایط من هم راضی نشدم  زمانی که او گرفتار مشکلات خودش است بخواهد درگیر مسائل تیم باشد .

وی ادامه داد :به طور کلی خطیبی بعد از برد مقابل تیم نفت از مسولان خواست که در صورت اجازه از تیم جدا شود و چیزی به اسم استعفا مطرح نبود و من هم به ناچار با رفتن او موافقت کردم و البته دوست نداشتیم خطیبی از تیم برود اما قسمت این طور بود که خطیبی از جمع ما جدا شود و علی رغم اینکه تیم بسیار خوبی بسته بود و تازه تیم داشت از هر لحاظ هماهنگ می شد ولی متاسفانه کار خطیبی واجب تر از تیم بود و او بابت این مساله عذرخواهی کرد و ما هم قبول کردیم .

عباسی در خصوص اینکه هفته پنجم چه کسی سرمربی خواهد بود توضیح داد :رمضانی مدیر تیم مدرک A آسیا را دارد و با توجه به هماهنگی های صورت گرفته قرار شد وی در هفته پنجم در کنار کادرفنی تیم را همراهی کند تا تصمیم قطعی درباره این مساله گرفته شود و من دوست داشتم رمضانی هدایت تیم را بر عهده می گرفت اما وی قبول نکرد و قرار شد تنها یک هفته در کنار کادر فنی تیم را هدایت کند.
 
مدیر عامل باشگاه سیاه جامگان گفت : با توجه به اینکه بعد از هفته پنجم مسابقات ، لیگ به مدت 20 روز تعطیل است از همین رو قرار شد در روزهای تعطیل سرمربی جدیدی برای تیم انتخاب کنیم و اگر قرار است تغییر و تحولاتی از سوی سرمربی جدید در تیم شکل بگیرد در همین روزهای تعطیل این امر اتفاق بیفتد .به طور حتم  به دنبال یک گزینه مناسب و مطلوب برای سرمربیگری تیم خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
???Hala Raft Ya Naraft
Iran (Islamic Republic of)
مانی مستوفی
۱۳:۰۷ ۳۰ مرداد ۱۳۹۴
جانشینش کاملامعلومه که بلاشک دیگه همون جناب مرزبانه که لیگ برترروبه هوای پیکان ازکف داد....!
آخرین اخبار