مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام-میلان،ایتالیا؛

نادر عیوضی در فینال B پنجم شد

رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام عصر امروز 30 مردادماه در میلان ایتالیا دنبال شد.

 به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، در ادامه مسابقات قهرمانی جهان آبهای آرام قایقرانان کشورمان عصر امروز 30 مردادماه به مصاف حریفان خود رفتند.
 
در فینال B کایاک معلولین کلاس LTA نادر عیوضی با حریفانی از اسپانیا، روسیه، نیوزلند، تایلند، استرالیا، دانمارک و 2 حریفا از برزیل رقابت کرد و در نهایت با زمان 43.264 ثانیه در رده پنجم قرار گرفت. با این نتیجه عیوضی در جایگاه چهاردهم جهان قرار گرفت. در این رقابت قایقرانان نیوزلند، اسپانیا و برزیل اول تا سوم شدند.
 
شاهو ناصری در رقابت نیمه نهایی کانوی تکنفره 500 متر با قایقرانانی از آرژانتین، فرانسه، چین، مقدونیه، چک، صربستان، تاجیکستان و شیلی با زمان 1:51.287 دقیقه پنجم شد و به نیمه نهایی راه یافت. در این مسابقه قایقرانان چک، مقدونیه و صربستان اول تا سوم شدند.

نمایندگان کشورمان در 2 ماده راهی نیمه نهایی شدند

نمایندگان کشورمان در روز سوم رقابت های قهرمانی جهان آبهای آرام در دور مقدماتی کایاک چهارنفره 1000 متر مردان و کانوی تکنفره 500 متر مردان به مصاف حریفان خود رفتند.
 
در کایاک چهارنفره 1000 متر تیم ایران متشکل از علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، سعید فضل اولی و امین بوداغی در رقابت با قایقرانان ایتالیا، روسیه، چک، بلاروس، آلمان، مصر و سوئد با زمان 3:12.119 دقیقه در رده هفتم قرار گرفتند و راهی نیمه نهایی شدند. در این مسابقه قایقرانان چک، بلاروس و روسیه در رده های نخست قرار گرفتند.
 
در کانوی تکنفره 500 متر نیز شاهو ناصری با رقبایی از آنگولا، بلاروس، روسیه، صربستان، استرالیا، تونس و آفریقای جنوبی مسابقه داد و در نهایت با زمان 1:57.577 دقیقه در رده سوم ایستاد و به نیمه نهایی راه پیدا کرد. در این رقابت قایقرانان بلاروس اول و دوم شدند.
 
این رقابت ها عصر امروز 30 مردادماه با رقابت نادر عیوضی در فینال B کایاک معلولین کلاس LTA و شاهو ناصری در نیمه نهایی کانوی 500 متر دنبال خواهد شد.
 
این رقابت ها تا اول شهریورماه در شهر میلان ایتالیا در جریان خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار