سرمربی استقلال می گوید از بازیکنانش بابت بازی در شرایط سخت اهواز متشکر است.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، پرویز مظلومی بعد از دیدار تیمش برابر استقلال اهواز درباره مسائل مختلفی صحبت کرد. این اظهارات را می‌خوانید:
 
ارزیابی از مسابقه؟
 
بازی گرم و خوبی را از دو تیم مشاهده کردیم. به استقلال اهواز به خاطر بازی خوبی که مقابل ما داشتند تبریک می گویم. از بازیکنان خودم نیز بخاطر بازی در این شرایط سخت و کسب پیروزی بسیار متشکرم. تیم حریف در نیمه دوم به جز ضربات آزاد موقعیت دیگری نداشتند و من به بازیکنان هواداران تیم تبریک می گویم.
 
داوری؟
 
داور کار خودش را می کند و من مربی کار خودم را می کنم. در بازی ما داوری روی بازی ما تاثیر داشت اما صحبتی در این مورد نکردیم. ما باخت‌ها و بردهایمان را گردن داور نمی‌اندازیم.
 
استقلال اهواز؟
 
استقلال اهواز تیم خوبی است ولی نباید آنها به گرمای هوا اکتفا کنند و به فکر تقویت تیم شان باشند. مردم اهواز به این تیم همیشه علاقه خاصی داشتند و من به آقای بختیاری زاده اعتقاد دارم و می دانم ایشان می تواند این تیم را به موفقیت برساند.
 
شریفات؟
 
ما شریفات را امسال می خواستیم و وی از بازیکنان مورد علاقه من است اما بخاطر درسش نتوانست به جمع ما ملحق شد.
 
نیمکت نشینی پروپییچ و کریمی ؟
 
ما از قبل برای هر بازی برنامه ریزی می کنیم. ما در نیمه اول هدف مان این بود که تیم حریف را آنالیز و خسته کنیم و سپس این دو بازیکن را به میدان بفرستیم.
 
قول قهرمانی؟
 
الان برای صحبت در این زمینه زود است. همه از استقلال و پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند ولی این کار بسیار سخت است ولی ما برای آن تلاش می کنیم البته هدف اصلی ما در این فصل کسب سهیمه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار