در ادامه مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه 3 تیم در قسمت دونفره و صحابه فرد در قسمت یکنفره بانوان با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در قسمت یکنفره بانوان و در مرحله یک هشتم نهایی صحابه فرد و سارا دلاوری هر دو بازیکن از کشورمان به مصاف هم رفتند که در پایان این دیدار صحابه فرد توانست با نتیجه 2 بر صفر سارا دلاوری را شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات راه یابد.
در قسمت دونفره تیم ثریا آقایی و نگین امیری پور در مرحله یک هشتم نهایی در مصاف با تیم دونفره هند توانستند با نتیجه 2 بر یک به پیروزی دست یافته و راهی مرحله یک چهارم شوند.
تیم دونفره صحابه فرد و سارا دلاوری در مقابل تیم دونفره ترکیه بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از دور رقابت ها کنار رفت.
تیم دونفره محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی در مرحله یک شانزدهم در مقابل تیم دونفره ترکیه با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی رسید و راهی مرحله یک هشتم شد.
در ادامه این مسابقه تیم خانجانی و فصاحتی در مرحله یک هشتم به مصاف تیم دونفره اوکراین رفت و در پایان این دیدار تیم دونفره کشورمان توانست با نتیجه 2 بر صفر بدمینتون بازان اوکراینی را شکست داده و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.
در ادامه این پیکارها تیم دونفره فرزین خانجانی و سروش اسکندری در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم دونفره ترکیه رفت که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر صفر به سود تیم کشورمان خاتمه یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
بدین ترتیب در قسمت دونفره تیم های دونفره محمدرضا خانجانی و اشکان فصاحتی ، فرزین خانجانی و سروش اسکندری در قسمت مردان و نگین امیری پور و ثریا آقایی در قسمت بانوان امروز شنبه 31 مرداد ماه جاری در مرحله یک چهارم نهایی برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان خود خواهند رفت.
همچنین در قسمت یکنفره نیز صحابه فرد برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به میدان می رود.
مسابقات بین المللی بدمینتون ترکیه در روزهای 29 مردادماه تا اول شهریور ماه سال جاری در کشور ترکیه برگزار می شود.


انتها پیام
برچسب ها: بدمینتون ، ایران ، اعزام ، ترکیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار