ساری ؛

تقدیر رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت مازندران از مدیر عامل غله

خرید بی سابقه گندم مازاد بر مصرف کشاورزان در فصل زراعی جاری که رشد بی سابقه و چشمگیر 117 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل داشت تحسین مدیران اقتصادی استان را برانگیخت.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان طی نامه ای به استاندار مازندران با توجه به این عملکرد مطلوب خواستار تقدیر و قدرشناسی دکتر فلاح از رمضانعلی ملک مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 شد.

نصرا... صدرزاده در بخشی از این نامه به استاندار اظهار داشت : در خرید تضمینی گندم سالجاری با برنامه ریزی های انجام یافته در کمیته مشترک خرید غله استان و حسب رهنمودهای جنابعالی و جناب آقای مهندس رازجویان معاونت محترم اقتصادی و توسعه منطقه و نیز بویژه اهتمام عوامل ستادی و اجرایی شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 شاهد توفیقات نسبی بوده ایم بنحوی که خرید 164 هزار تن گندم در یک برهه زمانی فشرده و ذخیره سازی در سیلو و کارخانجات آرد سازی ملموس بوده است.

رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت مازندران در ادامه افزود : فلاح ، با التفات به رشد نسبی خرید و توجه به کارخانجات در امر ذخیره سازی که مرهون فرآیند و عملکرد مدیریت برادر بسیجی و پرتلاش جناب آقای ملک مدیر کل محترم و همکاران خدوم این مجموعه می باشد از حضور والا و ارزشمندتان تقاضامندیم تا بنحو مقتضی از خدمات ماجور مشارالیه قدردانی و ارج شناسی بعمل آید.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.