یزد؛

اعزام 148 مبلغ و مبلغه در دهه کرامت به نقاط مختلف استان یزد

عاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فرا رسیدن دهه کرامت گفت: در این ایام 148 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛.حجت الاسلام علی کارگر معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با تبریک ولادت حضرت معصومه (ع) و امام رضا (ع) و گرامیداشت دهه کرامت گفت: به مناسبت این ایام فرخنده 148 مبلغ و مبلغه به نقاط مختلف استان اعزام می شوند.
 
وی افزود: از مجموه مبلغین اعزامی 35 نفر مبلغه و 113 نفر مبلغ می باشند که در دهه کرامت در نقاط مختلف استان به فعالیت های تبلیغی می پردازند.
 
کارگر برگزاری نماز جماعت، وعظ و خطابه، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، برگزاری مراسم جشن و سخنرانی در شب ولادت باسعادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) و نیز ولادت با سعادت حضرت رضا (ع) را از جمله برنامه های این مبلغان عنوان کرد.
 
وی اضافه کرد: همچنین این مبلغین پیرامون سیره و روش اهل بیت،  تبیین جایگاه ولایتو نقش ولی فقیه در جامعه، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، بصیریت بخشی و آگاهی به جامعه، تحکیم خانواده، ترویج سبک زندگی اسلامی و بیان اهمیت مقابله با شبک زندگی غربی سخنرانی خواهند کرد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.