یکی از دستاوردهای خوب «سلام بمبئی» تلفیق سوپراستارهای ایرانی و هندی است.

جواد نوروز بیگی تهیه‌کننده سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص همکاری با هند در پروژه «سلام بمبئی» و بازخوردهای آن گفت: در ابتدا بگویم که «سلام بمبئی» کار مشترک ایران و هند است و امیدوارم طبق برنامه‌ریزی‌های پیش‌بینی شده به هند رفته و کار خود را با یکی از کمپانی‌های بزرگ فیلمسازی آن جا آغاز کنیم.

وی افزود: یکی از دستاوردهای خوب این کار مشترک استفاده از سوپراستارهای پیش‌بینی شده ایرانی و هندی در کنار هم است که می‌تواند تلفیقی مثبت و دیدنی و جذاب را شاهد باشیم.

وی ادامه داد: از دیگر دستاورد این همکاری استفاده از عوامل دیگر غیر از بازیگران و سوپراستارها در «سلام بمبئی» است که می‌توانند تجربیاتشان را به یکدیگر انتقال دهند و در جهت ارتقای سطح کیفی کار خود استفاده بهینه کنند.

نوروز بیگی ادامه داد: بحث و بازخورد دیگر استفاده از سینماهای هند و در خدمت گرفتن آن‌ها برای دیگر آثار سینمایی ایرانی است که از این طریق با بحث گیشه نیز توجه ویژه‌تر خواهد شد و پیامدهای بسیار مفیدی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: برای قدم اول ما این همکاری را شروع کرده‌ایم که امیدواریم برای هر دو سینما مستمر و آینده‌ساز باشد و افق‌های روشنی پیش‌روی ما قرار بگیرد.

گفتنی است؛ «سلام بمبئی» در سه کشور ایران، هند و فرانسه فیلمبرداری می‌شود. 80 درصد این کار در هند و 20 درصد در ایران و فرانسه می‌گذرد.

این فیلم به نویسندگی و کارگردانی قربان محمدپور است و محمدرضا گلزار به عنوان بازیگر ایرانی در آن ایفای نقش می‌کند. البته صحبت‌هایی مبنی بر حضور آیشواریا بازیگر هندی نیز در فیلم «سلام بمبئی» وجود دارد.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار