پدیده لیگ ملی بسکتبال از حضور دو بازیکن هم‌پست خود در تیم پتروشیمی بندرامام استقبال کرد.

میثم میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: پتروشیمی بندرامام برای رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال، بازیکنانی خوبی جذب کرده اما نمی‌توان گفت تیم ما این فصل کار راحتی برای قهرمانی دارد. پارسال همه فکر می‌کردند پتروشیمی قهرمان می‌شود اما دیدید که این اتفاق نیفتاد. امیدوارم امسال با تیم خوبی که آقا مهران (شاهین‌طبع) بسته، از خجالت هواداران دربیاییم.

وی در پاسخ به این پرسش که با پیوستن بازیکنانی مانند مهدی اسماعیلی و موسی‌ نبی‌پور کار شما برای حضور در ترکیب اصلی پتروشیمی سخت نمی‌شود؟ توضیح داد: اتفاقاً خیلی خوشحالم که موسی و مهدی به جمع ما اضافه شدند. حضور آن‌ها به من هم انگیزه خوبی می‌‍دهد و به قدرت پترو هم افزوده می‌شود. موسی نبی‌پور بازیکنی است که توانایی بازی در پست 4 را هم دارد. البته آنجا ما آرمان زنگنه  و رضا لطفی را هم داریم که بازیکنان ارزشمندی به حساب می‌آیند.

میرزایی درباره خط خوردنش از تیم ملی بسکتبال گفت: هیچ بازیکنی از خط خوردن خوشش نمی‌آید اما آن ناراحتی  آن موضوع، همان شب برای من تمام شد. سعی می‌کنم در آینده عملکرد بهتری داشته باشم تا دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

پدیده لیگ ملی بسکتبال اضافه کرد: به هرحال منتظر آغاز بازی‌های سوپرلیگ‌ام تا یک بار دیگر با داغ شدن تنور این رقابت‌ها، قابلیت‌های خودم را اثبات کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار