رضا شاهرودی پرده از مذاکرات کاظمی با مدیران پرسپولیس برداشت.

به  گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رضا شاهرودی که هواداران پرسپولیس او را به مالدینی فوتبال ایران می‌شناسند این روزها به عنوان دستیار کاظمی در تیم راه آهن مشغول به کار است.

وی صبح امروز مدعی شد که مدیران پرسپولیس به‌طور پنهانی با کاظمی مذاکره داشتند و قرار است ظرف چند روز آینده تصمیماتی در این خصوص گرفته شود.

گفته می‌شود اگر تیم پرسپولیس در هفته‌های آینده به نتیجه دلخواه دست پیدا نکند،‌ مذاکره با فرهاد کاظمی به‌‌طور جدی‌تری دنبال خواهد شد.

کاشانی ادعای شاهرودی را تکذیب کرد

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: مذاکره با فرهاد کاظمی به‌هیچ عنوان صحت ندارد و تیم پرسپولیس کماکان با همان کادر فنی به کارش ادامه می‌دهد چراکه از نظر ما پرسپولیس زیبا بازی می‌کند و نتیجه نگرفتنش به علت ضعف کادر فنی نیست.

وی بیان کرد: اگر اشتباهات داوری برطرف شود، پرسپولیس به نتایج دلخواه خود می‌رسد.

کناره گیری از لیگ برتر و جام شهدا در دست بررسی

مسئولان باشگاه پرسپولیس در حال بررسی پیشنهاد کناره‌گیری از لیگ برتر و جام شهدا هستند.برخی از مسئولان پرسپولیس موافق این پیشنهاد هستند و بعضی دیگر مخالفت کردند.

به هرحال اعضای هیأت مدیره قرار است فردا درمورد این موضوع تصمیم بگیرند.

*برنامه سرخپوشان پیش از بازی با فولاد خوزستان

تیم فوتبال پرسپولیس امروز و فردا بعداز ظهر تمرین می‌کنند. همچنین این تیم صبح دوشنبه آخرین تمرینش را پیش از دیدار با فولاد خوزستان انجام می‌‌دهد و سپس به هتل المپیک می‌رود.اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دوشنبه با یک پرواز راهی اهواز می‌شوند و در هتل پارس مستقر می‌شوند.

طبق برنامه کادرفنی پرسپولیس دوشنبه شب فیلم بازی‌های فولاد را برای بازیکنان آنالیز می‌کند تا سرخپوشان با شناخت کامل روز سه‌شنبه به مصاف فولاد محیط بروند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۰۸:۵۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
فوتبال در ایران بلای جان مردم شده ونتیجه آن رواج فساد فحشا واعتیاد است
آخرین اخبار