عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی گفت: این حزب برای دهمین دوره انتخابات مجلس در کنار دیگر احزاب اصلاح‌طلب فعالیت خواهد داشت و با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز کاملا هماهنگ خواهد بود.

حزب اتحاد ملت  در جهت کارهای اساسی و بلند مدت در زمینه ترویج فرهنگ حزب تلاش می‌کند"ولی الله شجاع پوریان" عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در گفت‌گو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، در تشریح برنامه‌های این حزب برای انتخابات امسال مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حزب اتحاد ملت ایران از یک سال پیش درخواست خود را برای صدور مجوز به وزارت کشور ارسال کرده بود.

وی ادامه داد: بر اساس قانون احزاب پس از صدور مجوز باید به مدت 6 ماه اولین کنگره حزب برای تعیین شورای مرکزی، هیات داوری و هیات مرکزی تشکیل شود.

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی افزود: ما در حزب اتحاد بنا داریم از تجارب حزب‌های موفق چه در خارج و چه در داخل استفاده کنیم و می‌خواهیم در مورد آموزش حزبی تلاش کرده و فرهنگ حزبی را در کشور تثبیت کنیم.

شجاع پوریان با بیان اینکه حزب اتحاد ، حزبی که به ضرورت انتخابات به وجود امده باشد نیست، گفت: این حزب بنا دارد کارهای اساسی و بلند مدت را در زمینه ترویج فرهنگ حزب و فعالیتهای مدنی داشت.

وی خاطرنشان کرد: حزب اتحاد ملت ایران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کنار دیگر احزاب اصلاح‌طلب فعالیت خواهد داشت و با شورای هماهنگی جبهه اصلاحات نیز کاملا هماهنگ خواهیم بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: احزاب ، مجلس ، انتخابات ، اتحاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منوچهر
۰۸:۰۵ ۰۱ شهريور ۱۳۹۴
بدانیم ارایه راهکاربه قوای سه گانه عامل موفقیت است
آخرین اخبار