به گزارش
دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این تبلیغات های جدید به طور جادویی و خودکار به نمایش در می آیند و به شکل نوتیفیکیشن های بزرگ اپلیکیشن ها دیده می شوند. اپلیکیشن Samsung push service app این بنر ها را در منوی بالا قرار می دهد که توسط سامسونگ به طور پیش فرض در سیستم عامل قرار گرفته است.
خوشبختانه فعلا کاربران فقط بنر تبلیغاتی از تلفن جدید این شرکت، گلکسی اس ۶ اج پلاس، را در صفحه خود گزارش کرده اند. در این تبلیغات تنها به شما اطلاع داده می شود که این پرچمدار جدید را می توانید به زودی خریداری نمایید و با کلیک بر روی متن تبلیغ به وب سایتی جهت سفارش گلکسی اس ۶ اج پلاس راهنمایی خواهید شد.
با این حال نمی توان این تبلیغ را به موارد دیگر بسط داد و شاید سامسونگ قصد نمایش تبلیغات متعدد از دیگر زمینه ها را نداشته باشد.
در برخی از اخبار مرتبط ذکر شده است که در تلفن های گلکسی اس ۶ منتشر شده نیز بنر های تبلیغاتی متعددی دیده شده و همین موضوع کاربران فراوانی را نگران کرده است. آیا واقعا سامسونگ از فروش محصولاتش سود نمی کند که می خواهد دست به تبلیغات در این دستگاه ها بزند؟! به هر حال هدف غایی سامسونگ از اجرای این طرح مشخص نیست و در این باره باید صبر کرد.
فعلا این بنر ها مختص محصولات جدید سامسونگ و یا زمان پخش برنامه های تلوزیونی هستند و امکان تعیین یاد یار برای آن ها از طریق همین نوتیفیکیشن ها فراهم گشته است.
اگر سامسونگ بتواند برای بنر های اینچنینی یک منوی کاربری با امکان تنظیم موارد مورد دلخواه تنظیم کند، در این صورت کاربر می تواند به راحتی تنها از موارد مورد نظر خود در بخش مذکور بهره ببرد. با این حال در این زمینه باید بیشتر فکر شد. حال نظر شما پیرامون این ایده سامسونگ چیست؟ آیا از ظهور تبلیغ در تلفن سامسونگی خود آشفته شدید یا خواهید شد؟ در بخش نظرات ما را همراهی کنید.
منبع: GSM
انتهای پیام/