عضو اسبق تیم ملی دو و میدانی گفت: شرایط جوی و عدم حمایت های فدراسیون دلایل اصلی نرسیدن مرادی به خط پایان بود.

محمدی: حمایت نکردن فدراسیون،‌ مانع موفقیت مرادی شدروح اله محمدی مربی اسبق تیم ملی دوی استقامت ایران در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص عملکرد محمد جعفر مرادی در رقابت های جهانی چین گفت: نزدیک به 70 شرکت کننده در این ماراتن شرکت داشتند که 26 نفر از آنان نتوانستند به خط پایان برسند که مرادی هم جز آنها بود.

وی افزود: شاید شرایط آب و هوایی و شیب مسیر علت عدم موفقیت مرادی بوده، رکورد نفر اول 2 ساعت 12 دقیقه بوده، این در شرایطی است که معمولا رکورد نفرات اول در این ماده بین 2 ساعت 5 تا 8 دقیقه است، آمادگی مرادی را می توان گفت خوب بوده که مسیر 20 کیلومتری را 1 ساعت و 8 دقیقه طی کرده و اگر با رکوردش در دبی 2 ساعت 17 دقیقه و 41 ثانیه مقایسه کنیم عمل کرد بدی نداشته.
 
 محمدی اظهار داشت: ما از نظر سطح فیزیولوژیست به نفرات برتر و سطح 1 دنیا تقریبا در یک رنج هستیم اما این بر می گردد به برنامه ریزی و حمایت های مالی و روحی و... ولی این طور نیست.
 
وی افزود: دوندگان در رشته های استقامت و نیمه استقامت نیاز به ریکاوری‌های طولانی دارند تا بدنشان به حالت گذشته خود برگردد.
 
مرادی در چند رقابت پشت سر هم شرکت کرد که باعث عدم موفقیتش شد، شاید بتوان گفت که به خاطر مسائل مالی در این مسابقات شرکت کرد که باز این به حمایت فدراسیون بر می گردد.
 
عضو اسبق تیم ملی دو و میدانی ادامه داد: قبل از رقابت های جهانی ملاقاتی با وی داشتم و کمی هم پایش آسیب دیده بود.
 
انتهای پیام/
 

برچسب ها: محمدی ، فدراسیون ، استقامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار