مرتضی فنونی زاده از 16 تیمی‌ بودن لیگ ابراز رضایت کرد و گفت: اگر لیگ 18 تیمی می‌شد، پرسپولیس در همان رتبه‌ی آخر قرار می‌گرفت.

فنونی زاده : خدا را شکر که لیگ برتر 18 تیمی نبود‌، وگرنه پرسپولیس‌ هجدهم می‌شد
مرتضی فنونی زاده‌ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران‌ جوان، درباره حال و هوای وخیم این روزهای پرسپولیس گفت: ما شانس آوردیم که لیگ برتر 18 تیمی نیست و گر نه ما هجدهم می‌شدیم.

 من از آقای تاج بابت این که لیگ را 16 تیمی کرد ممنونم، اینها که مزاح است ولی بچه‌ها واقعا در بازی‌های لیگ خوب و هماهنگ ظاهر شدند من مقصر این باخت‌ها را شخص برانکو می‌دانم او از ظرفیت بازیکنان استفاده نمی‌کند، وقتی طارمی روحیه‌ی خوبی داشت. باید او پنالتی می‌زد. من معتقدم باید به سرعت برانکو را تغییر دهند و یک مربی وطنی مثل آقای مایلی کهن را جایگزین کنند شاید خیلی‌ها مخالف نظر من باشند اما من شخصا به مربی وطنی اعتقاد دارم .

وی درباره اظهار نظر عابدینی که گفته بود پرسپولیس در صورت بر عکس شدن جدول به قهرمانی می‌رسد، بیان کرد: آقای عابدینی مزاح کردند خودشان پرسپولیسی هستند واگر حرفی بزنند از روی دلسوزیست.

فنونی زاده ادامه داد: باید برانکو پرسپولیس را به موفقیت برساند زمانی که او مربی تیم ملی ایران بود بهترین بازیکنان مثل علی دایی، علی کریمی و وحید هاشمیان، مهدی مهدوی کیا... در تیم ملی بودند موفقیت‌ با آن نتیجه کار سختی نبود، یک مربی در زمانی که دستش خالی است باید خودش را نشان بدهد.

وی درباره قرعه بد در لیگ برتر گفت: تیمی که مدعی قهرمانی است باید توانایی مقابله با تمام تیم‌ها را داشته باشد، این که می‌گویند قرعه پرسپولیس بد است، حرف غلطی است، تیم باید تحت هر شرایطی وارد زمین مسابقه شود و پیروز بیرون بیاید و دل هواداران را شاد کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۰۳ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
به تو میگن پیشکسوت ؟؟؟
آخرین اخبار