قالب کاروان زیر سایه خورشید در قالب خادمان حرم رضوی اعزامی از مشهد مقدس به منطقه کاشان صبح امروز از بیماران و معلولان ذهنی حرکتی مراکز درمانی و توانبخشی شهرستان آران و بیدگل عیادت و دلجویی کردند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ خدام حرم رضوی غلامرضا توکلی، دربان کشیک چهارم آستان قدس رضوی، سید شهاب الدین رضوی فراش کشیک پنجم،هاشم جنگی فراش کشیک هفتم آستان و حجت الاسلام جواد مهدوی یگانه مبلغ کاروان همزمان با هفتمین روز از دهه کرامت از بیماران بستری در بخش های نوزادان، اطفال، سی سی یو، داخلی پست، عمومی مردان و زنان بستری بیمارستان سیدالشهدا آران و بیدگل با اهدای نمک و نبات تبرکی حرم و تبرک بیماران به پرچم سبز گنبد رضوی از آنها عیادت کردند.

کاروان زیر سایه خورشید اعزامی از مشهد مقدس به منطقه کاشان پس از عیادت بیماران این بیمارستان در ، مرکز دیالیز بیمارستان برادران بذرافشان و مرکز توانبخشی معلولین ذهنی حرکتی و حرفه آموزی حضرت ابالفضل(علیه السلام) شهرستان آران و بیدگل حضو ر پیدا کردند و بیماران این دو مرکز درمانی و توانبخشی را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.

خادمان حرم رضوی عصر امروز نیز ضمن دیدار با مردم شهرستان نطنز، زواره و روستای حسین آباد از تعدادی از خانواده شهدای این مناطق نیز بازدید می کنند.

گفتنی است خدام حرم رضوی به مدت 6 روز از جمعه سی ام مرداد تا چهارم شهريورماه با اجرای ويژه برنامه هاي متنوع در دارالمومنين كاشان حضور دارند که غباروبی و عطرافشانی گلزار شهدا به محض ورود به کاشان و شرکت در نماز عبادی سیاسی جمعه کاشان آغازگر این برنامه ها ويژه برنامه ها بود.

حضور در آستان مقدس سلطان علی بن امام محمد باقر(علیه السلام) در مشهد اردهال، دیدار با مردم روستاهای نشلج، حسنارود و نشلج از جمله برنامه هایی که تاکنون با حضور خدام رضوی اجرا شده و ديدار با علما، عيادت از بيماران بيمارستان شهيد بهشتي،بازديد خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، دلجويي از افراد در زندان و اجراي برنامه در شهرهاي قمصر، نياسر، برزك و روستاهای اطراف از دیگر برنامه هاي تدارك ديده شده موسسه خادمين امام رضا (عليه السلام)در كاشان، برای آنها در کاشان است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: سایه ، اعزام ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.