در لیگ پانزدهم، مصاف سرخ‌پوشان با استقلالی‌های لیگ جذابیت خاصی دارد که لیگ امسال را جذاب‌تر از سال‌های قبل می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در لیگ پانزدهم سه تیم سرخ پوش پرسپولیس، تراکتور سازی و فولاد حضور دارند و تعداد آنها با آبی پوشان لیگ برتری یکی است و این یکی از دلایل جذاب شدن لیگ پانزدهم است.
 
سرخپوشان پس از چهار هفته توانسته‌اند نه امتیاز کسب کنند و این در حالی است که استقلال‌های لیگ برتر توانسته اند بیست و دو امتیاز را کسب کنند.
 
پرسپولیس: این تیم با هدایت برانکو ایوانکوویچ در فصل قبل رده هشتم جدول قرار گرفت و تلاش کرد در لیگ پانزدهم با جذب بازیکنان جوان نتایج چند سال اخر را جبران کند، اما تا به حال سرخ پوشان نتوانسته‌اند دل هواداران خود را شاد کند و مانند سال قبل روند نزولی خود را طی کرده است.
 
همچنین سرخ‌پوشان با کسب یک امتیاز از چهار دیدار گذشته خود در لیگ برتر هم اکنون در رده شانزدهم جدول قرار دارند و این در حالی است که پس از گذشت چهار هفته هنوز طعم پیروزی در لیگ پانزدهم را نچشیده‌اند.
 
تراکتور: این تیم در فصل گذشته با هدایت تونی اولیویرا تا کسب نخستین قهرمانی تاریخ خود در لیگ برتر هم پیش رفت اما در آخرین دیدار فصل مقابل نفت تهران متوقف شد، تا این طلسم کماکان ادامه داشت و در کمال ناباوری تراکتور در فصل گذشته قهرمانی را به سپاهان تقدیم کرد، سرخ پوشان تبریزی اما در لیگ پانزدهم با جذب بازیکنانی سرباز و بایکنان خارجی با کیفیت در صدد آن هستند تا بتوانند کار ناتمام خود را در فصل گذشته به اتمام برسانند و بتوانند نخستین قهرمانی خود را در لیگ پانزدهم به ارمغان بیاورند.
 
این تیم نسبت به سال‌های گذشته فصل را ضعیف آغاز کرده است و با کسب یک تساوی در هفته نخست مقابل نفت و پیروز شدن در شهرآورد تبریز مقابل گسترش فولاد تصور می‌شد روند صعودی را طی می‌کند، اما در هفته های سوم و چهارم با کسب یک تساوی مقابل راه آهن و یک شکست مقابل پدیده هم اکنون با کسب پنج امتیاز از چهار دیدار گذشته خود در رده هفتم جدول قرار دارد.
 
 فولاد خوزستان: این تیم پس از جدا شدن بازیکنان سربازش روند نزولی را طی کرده است و در فصل گذشته توانست با کسب 52 امتیاز در رده پنجم جدول به کار خود پایان دهد. قرمز‌های جنوب کشور در لیگ پانزدهم با هدایت اسکوچیچ نتوانست انتظار هواداران خود را برآورده کند و با کسب سه امتیاز از چهار مسابقه در رده چهاردهم جدول قرار دارند.
 
 نکته قابل توجه درباره فولاد خوزستان آن است که این تا پایان هفته چهارم موفق به کسب پیروزی نشده است و حتی پس از سه سال در شهرآورد اهواز مقابل استقلال خوزستان هم تن به شکست داد.
 
 از سویی دیگر استقلالی‌های لیگ برتر توانسته‌اند عملکرد نسبتا بهتری به  سرخ پوشان لیگ داشته باشند و در جایگاه بهتری از جدول قرار گیرند.
 
 استقلال خوزستان: این تیم با هدایت عبداله‌ ویسی در سال گذشته در رده چهاردهم جدول قرار گرفت و تنها با یک امتیاز فاصله نسبت به پیکان در لیگ ماندنی شد اما نکته قابل اهمیت آن است که مدیران این باشگاه به عبداله ویسی اعتماد کردند تا سرمربی‌شان خود را به دیگران اثبات کند و در لیگ پانزدهم این اتفاق رخ داد و آبی های خوزستان توانستند با کسب سه پیروزی از چهار دیدار گذشته خود در رده دوم جدول قرار بگیرد.
 
آبی‌های خوزستان تنها شکست خود را مقابل سپاهان اصفهان در هفته نخست متحمل شدند و پس از آن توانسته پرسپولیس، فولاد خوزستان و سایپا را در ورزشگاه غدیر شکست دهند و با کسب نه امتیاز از دوازده امتیاز ممکن در رده دوم جدول جای بگیرند.
 
استقلال اهواز: این تیم در دسته یک فوتبال کشورمان توانست در گروه الف مقام نهمی را بدست آورد و پس از صعود فولاد نوین خوزستان به لیگ برتر به این تیم اجازه حضور در لیگ برتر داده نشد و با فروش امتیاز خود به استقلال اهواز این تیم را لیگ برتری کرد این اتفاق در صورتی رخ داد که چند روز از فصل نقل و انتقالات لیگ برتر آغاز شده بود و برای جذب بازیکنان مورد نظرشان به مشکل مواجه شدند. اما به هر حال این تیم خود را برای حضور در لیگ پانزدهم آماده کرد و توانست پس از چهار هفته رقابت با مدعیان و کسب چهار امتیاز در رده یازدهم جدول قرار بگیرد.
 
آبی‌های شهر اهواز در نخستین دیدار خود در لیگ برتر به مصاف صبا رفتند که هر دو تیم با تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان دادند اما آبی‌ها توانستند در هفته دوم طعم پیروزی را بچشند و با تک گل محمد غلامی در دقیقه پنجاه پیروز از زمین مسابقه خارج شدند و دومین باخت پیاپی سیاه جامگان‌ مشهد را رقم زدند. اما پس از این برد، استقلال اهواز روند نزولی را طی کرد و پس از دو شکست مقابل ملوان و استقلال هم اکنون با کسب چهار امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارند.
 
استقلال تهران: این تیم پس از دو سال نتیجه نگرفتن با امیر قلعه‌نویی تصمیم بر قطع همکاری با این مربی کردند و به جای آن پرویز مظلومی‌ هدایت آبی‌های پایتخت نشین را بر عهده گرفت.
 
سرمربی‌ حال حاضر آبی‌پوشان سعی کرد در این فصل بازیکنان اصلی فصل قبل را حفظ کند و در کنار آن ها با جذب بازیکنان جوان چند سال نتیجه نگرفتن آبی‌ها در لیگ را جبران و بتواند دل هواداران خود را پس از دو سال شاد کند.
 
 آبی‌های پایتخت در نخستین گام خود در لیگ برتر به مصاف سیاه جامگان‌ مشهد رفتند و توانستند با نتیجه 2 بر یک سیاه جامگان را شکست دهند و گام محکمی در هموار کردن راهشان انجام دهند. آبی‌های پایتخت در دیدار دومشان‌ در تهران میزبان ملوان‌ راه شان انجام دهند.
 
 آبی‌های پایتخت در دیدار دومشان‌ در تهران میزبان ملوان‌ بودند و توانستند در یک بازی زیبا با نتیجه دو بر صفر از سد این تیم بگذرند و با کسب شش امتیاز در پایان هفته دوم همراه  با سپاهان اصفهان صدر نشین لیگ شوند.
 
  اما این روند استقلال در دیدار مقابل ذوب آهن قطع شد و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر صفر از این شکست خوردند اما در حالی که انتظار می‌رفت استقلال پس از باخت مقابل ذوب آهن وضع روحی خوبی مقابل برادر کوچکترش در اهواز نداشته باشد اما توانستند با نتیجه 2 بر یک از سد این تیم بگذرد و با کسب 9 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به آبی‌های خوزستان در رده سوم جدول قرار بگیرند.
 
انتهیا پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خودرو صفر نخرید
۱۲:۴۷ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
انشالله بعد از پیروزی در این کمپین وکاهش قیمت سراغ کیفیت خودرو خواهیم رفت واگه کیفیت خودرو بالا نبردن دوباره کمپین خودرو بی کیفیت نخرید راه خواهیم انداخت.
از همینجا به شرکتهاب لبنیاتی وبانکها هم هشدار میدیم حواستون و جمع کنید شماها هم تو صف هستید از ما گفتن واز شما نشنیدن کمپین راه انداختیم اونموقع از سلامت مردم و اقتصاد ملی صحبت نکنید
Iran (Islamic Republic of)
khoram
۱۱:۴۲ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
سرخ پوشان رو نمیدونم اما تراکتور اصلا رنگش به خاطر علاقه به پیروزی نبوده و نیست و تاریخ این تیم خودش درخشانه
در اخر تیم فقط استقلال
آخرین اخبار