یک عضو کمیسیون انرژی مجلس از نامه جمعی از نمایندگان مجلس به ریاست قوه قضاییه درباره عدم رسیدگی به پرونده مدیران سابق تأسیسات دریایی خبرداد.

سلطانی: جمعی از نمایندگان مجلس به علت عدم رسیدگی به پرونده تأسیسات دریایی به ریاست قوه قضائیه نامه نوشتندامیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از تنظیم نامه‌ای به ریاست قوه قضاییه مبنی بر عدم رسیدگی به پرونده مدیران سابق تأسیسات دریایی ازجمله "ع.ط" خبر داد.

وی افزود: این نامه از سوی برخی از نمایندگان تنظیم شده و قرار است در روزهای آتی برای آن امضا جمع آوری شود تا پس از اخذ امضا این نامه به قوه قضاییه ارسال شود. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس در ادامه در توضیح محتوای نامه مذکور تأکید کرد: موضوع این نامه به موارد خریداری دکل‌های نفتی معطوف می‌شود.

سلطانی تصریح کرد: در مقطعی ایران دکل‌هایی اعم از چینی و هلندی خریداری کرده و در نتیجه عدم تعهداتش جریمه‌هایی را متحمل شده است.

نماینده مردم بروجن همچنین تأکید کرد: در این نامه به موضوع برخی حقوق‌های نامتعارف مدیران شرکت تأسیسات دریایی که سالانه 40 الی 70 میلیارد حقوق دریافت می‌کردند، اشاره شده است. 

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان افزود: در این نامه همچنین به موضوع پروژه‌ها و قراردادها هم اشاراتی شده است چرا که برخی از اطلاعات بدست آمده حاکی از این است که بین پروژه‌ها و پول‌های پروژه‌ها تناسبی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار