هیأت تیراندازی استان تهران طی مراسمی از الهه احمدی بانوی تیراندازی المپیکی ایران تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از الهه احمدی تیراندازی المپیکی ایران از سوی هیأت تیراندازی استان تهران صورت گرفته است.

در این مراسم دکتر مهدی ذاکری رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، بهره‌مند معاون فرهنگی هیأت تهران و حدادنژاد مشاور ریاست هیأت صبح امروز در محل برگزاری تیراندازی استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم الهه احمدی ضمن تشریح فعالیت‌های 15 ساله خود در عرصه تیراندازی گفت: کسب سهمیه المپیک در مسابقات جام جهانی تیراندازی حاصل تلاش همه این سال‌ها بود و خوشحالم که با کسب مدال طلا توانستم این افتخار را برای کشورم و استان تهران به دست آورم.

وی افزود: اعتماد به نفس و تمرکز دو عامل اصلی است که می‌تواند به تیرانداز در لحظه آخر شلیک به سمت موفقیت ببرد. این موفقیت حاصل تلاش همه اعضای خانواده تیراندازی است. امیدوارم با همین تلاش در المپیک افتخارآفرینی کنم.


مهدی ذاکری در این مراسم ضمن تقدیر از موفقیت‌ها و تلاش‌های صورت گرفته توسط الهه احمدی ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی بلندمدت بتواند ورزشکاران دیگری را به تیراندازی برای حضور در رقابت‌های برون‌مرزی معرفی کند.

رئیس مسابقات تیراندازی استان تهران گفت: موفقیت شما در این مسابقات در واقع موفقیت هیأت تهران و تیراندازی است. به همین دلیل با کسب اولین مدال در المپیک پاداشی در شأن یک قهرمان المپیکی اهدا خواهد شد.

در پایان این مراسم از بانوی تیراندازی المپیکی ایران از سوی هیأت تیراندازی استان تهران تقدیر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار