بازی لیلا برخورداری در نقش پیرزن 80 ساله

امیر گلشنی از بازی لیلا برخوردرای در نمایش «شب بخیر جناب کنت» و گریم بازیگرانش خبر داد.

امیر گلشنی کارگردان نمایش «شب بخیر جناب کنت» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون این اثر گفت: داستان زندگی زن و شوهر سالخورده‌ای است که در تدارک رفتن به عروسی هستند اما ناگهان شخصی وارد زندگی آن‌ها و مسیرشان عوض می‌شود.

وی در خصوص انتخاب این نمایشنامه بیان کرد: یکی از دغدغه‌هایم انتخاب یکی از آثار اکبر رادی بود. چون کمتر اجرا و تحلیل شده‌اند و تک‌پرده‌ای بودن نمایش، که «شب بخیر جناب کنت» این ویژگی را داشت.

گلشنی در رابطه با وفادار‌بودن اجرا به متن عنوان کرد: می‌توان گفت که اجرا به متن اصلی کاملاً وفادار بود اما فقط در حیطه طراحی و نحوه اجرا تلاش بر نوگرایی داشتم تا به شیوه اجرایی مدنظرم برسم.

وی در رابطه با انتخاب بازیگر و نقش‌آفرینی آن‌ها مطرح کرد: توانایی در ساخت تیپ و شخصیت‌های با سنین بالا باعث شد از بازیگرانی استفاده کنم که توانایی نقش‌آفرینی این اثر را داشته باشند که خوشبختانه انتخاب آن‌ها درست بوده و رضایت داشته‌ام.

گلشنی درباره سبک «شب بخیر جناب کنت» بیان کرد: این نمایش از سبک رئالیستی به سمت خیال‌انگیزی و اندکی سورئالیستی پیش رفته که صحنه‌پردازی ما هم به سمت همین ترکیب پیش رفته است و نزدیک به دو ماه این تمرین‌ها طول کشید.

وی درباره موسیقی این نمایش گفت: موسیقی نقش فضاسازی در میانه‌ها را دارد که به رساندن پیام به مخاطب کمک می‌کند و روند داستان را همراه با دیالوگ پیش می‌برد.

گفتنی است؛ نمایش «شب بخیر جناب کنت» به کارگردانی امیر‌حسین گلشنی و نویسندگی اکبر رادی در فرهنگسرای نیاوران از اول شهریور‌ الی 3 مهر همه روزه جز سه‌شنبه‌ها ساعت 19:30 روی صحنه می‌رود.

از عوامل این نمایش می‌توان به: 

بازیگران: لیلا برخورداری، وحید‌آقاپور، مجتبی پیرزاده؛ طراح لباس: پریدخت عابدین نژاد؛ طراح صحنه و نور: روزبه حسینی؛ عکاس: بهنام صدیقی؛ دراماتورژ: بهزاد صدیقی؛ موسیقی: پویا نوروزی؛ دستیار کارگردان: مهدی فناییان؛ ساخت و اجرای دکور: حمید خوشنویس اشاره کرد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار