حضور مسئولان ورزش کشور در تمرین تیم ملی کاراته بانوان.

به گزارش خبرنگار کشتی رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان جهت حضور در سیزدهمین رقابت های قهرمانی آسیا ، در ورزشگاه شهید کبکانیان فردا دوشنبه دوم شهریور به پایان می رسد .

مسئولین فدراسیون امروز عصر را به مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه اختصاص داده اند تا از نزدیک شاهد تمرین تیم ملی بانوان باشند .

ملی پوشان در حضور مسئولین ورزشی کشور از جمله رئیس کمیته ملی المپیک کیومرث هاشمی ، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان رباب شهریان ، و ریاست فدراسیون علیرضا سمندر و نایب رئیس بانوان عشرت شاه محمدی در حال انجام تمرینات آماده سازی خود هستند .

علیرضا سمند ریاست فدراسیون کاراته در گفتگو با خبرنگار ما در این رابطه بیان داشت : آخرین دور اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته بانوان فردا به پایان می رسد به همین جهت چند تن از مسئولین و اصحاب رسانه را دعوت کرده ایم که از نزدیک شاهد انجام تمرینات ملی پوشان باشند .

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه افزود : این مرحله از اردو فردا به پایان می رسد و ملی پوشان به استراحت در کنار خانواده هایشان خواهند رفت و پنجم شهریور مجدد برمی گردند و روز ششم شهریور به تمرین وزنه خواهند پرداخت و پس از آن هفتم شهریور عازم ژاپن خواهند شد .

وی در پایان از مردم خواست برای ملی پوشان دعای خیر کنند تا دست پر از رقابت های قهرمانی آسیا برگردند .


انتها پیام
برچسب ها: کاراته ، بانوان ، فهرمان ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار