سی و یک سازمان بین المللی گسترش میزان تخریب منازل فلسطینیان و افزایش ساخت و سازهای غیر قانونی رژیم صهیونیستی را در فلسطین اشغالی محکوم کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه الجزیره، گسترش میزان تخریب منازل فلسطینیان در کرانه باختری و قدس سکوت 31 سازمان بین المللی را شکست.

جیوارا بدیری، خبرنگار این شبکه، گزارش داد: رژیم صهیونیستی حتی به خانه ها و چادرهای ساکنان بدوی منطقه « خان الاحمر» در شرق قدس اشغالی هم رحم نمی کند. این مناطق بدوی را که نه راه و جاده دارند و نه آب آشامیدنی منطقه « اِی یک» نام داده و قصد دارد با ساخت و ساز در آن شمال کرانه باختری را از جنوب آن جدا کرده و قدس را به طور کامل به محاصره درآورد تا به رویای خود برای ایجاد قدس بزرگ جامه عمل بپوشاند.

این در حالی است که بسیاری از کشورها و 31 سازمان بین المللی سکوت خود را شکستند و به تخریب سازماندهی شده و وسیع منازل فلسطینیان واکنش نشان دادند. برخی از این سازمان ها کمکهای مالی خود را به اتحادیه اروپا تحویل دادند تا به فلسطینیان ساکن قدس و منطقه موسوم به «ج» رسانده شود. منطقه «ج» 60 درصد از اراضی کرانه باختری را تشکیل می دهد.

«کستین هگن،» عضو موسسه آکسفام از نگرانی این موسسه بین المللی از سیاست تخریب منازل فلسطینیان گفت و از جامعه بین الملل خواست، رژیم صهیونیستی را مجبور کند تا ساخت شهرک های صهیونیست نشین را بویژه در منطقه «ج» متوقف کند؛ زیرا این اقدامات مانع از تشکیل یک کشور فلسطینی می شود.

الجزیره ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون، ژریم صهیونیستی 50 ساختمان و منزل را در قدس اشغالی تخریب کرده است. این میزان در منطقه « ج» 360 منزل و ساختمان گزارش شده است




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار